Ga naar inhoud

Gebruik PC terugkijken

Eric63

Aanbevolen berichten

Ls,

Ik zou graag op mijn laptop terug willen zien wanneer deze voor het laatst gebruikt is en hoe lang etc.

Ik deel deze met anderen zonder aparte acounts, is dit mogelijk ook als bv de internetoptie "verwijderen browsgeschiedenis" gebruikt is? Ik hoor graag van jullie alvast bedankt gr. Eric

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt er sterk op dat je hier een controle wil uitvoeren op de andere gebruikers van deze laptop ... en dat je dit zelfs buiten medeweten van deze anderen zou willen doen. Sta ons toe om daar geen hulp bij te verlenen. Een goed gesprek of overleg met de andere gebruikers zal je ongetwijfeld een sluitend antwoord bieden op de vraag hoe lang en waarvoor de laptop gebruikt werd. Vermits er geen aparte accounts bestaan op deze laptop, lijkt me er voldoende vertrouwen in deze situatie te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kape,

Ik snap de terughoudendheid in deze niet. Ik ben op zoek naar een oplossing die mischien wat lijkt op 'parental-control'.

Het op voorhand al invullen van het feit dat er voldoende vertrouwen lijkt in mijn situatie is niet aan de orde anders had ik mijn vraag niet zo gesteld. M.n voor de groep pubers zijn tijden afgesproken wanneer zij op de pc mogen, een controle van de afgesproken tijdsduur is dan vaak lastig omdat niet altijd direct toezicht is op de kinderen. In ieder geval bedankt voor je reactie, ik zal eens verder informeren bij een andere verzorger om tot een oplossing te komen. Gr. Eric

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit uw antwoord kunnen we alleen maar vaststellen dat er - in dit specifieke geval - ook nog een gebrek aan vertrouwen is ... dan is het nog duidelijker dat het om een controle buiten medeweten van de andere gebruikers is. Nog een extra argument om hiervoor geen bijstand te verlenen.

En de simpele oplossing is natuurlijk om aparte accounts aan te maken.

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.