Ga naar inhoud

Help! Wachtwordherstel

Studente_00

Aanbevolen berichten

Beste leden,

Ik heb mijn systeem moeten herstellen en toen dit nou eenmaal gelukt was werd er om een wachtwoord gevraagd. Ik heb mijn oud wachtwoord ingetypt wat mij ook logisch leek, maar dit werd niet gepakt. Ik ben zo dom geweest nooit een wachtwoordherstelschrijf te maken dus is mijn vraag; hoe moet ik nu verder? Valt dit op te lossen? Zo ja, hoe kan ik dit doen? Kan dit worden hersteld bij een servicecenter of kan ik gedag zeggen tegen mijn laptop?

---------- Post toegevoegd om 22:46 ---------- Vorige post was om 22:42 ----------

Ik heb een volledig herstel uitgevoerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Excuses, ik was vergeten dat er bij te melden. Het gaat hier om een Samsung X420. Ik heb gekeken naar eerdere herstelpunten. En deze was in 2009, maar toen was het in bezit van de winkel. Ik heb een showmodel gekocht en heb het systeem nooit hoeven te herstellen tot aan nu. Ik betwijfel of het wachtwoord van toen nog bekend is bij de winkel. Dus welke opties heb ik nog?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het wettelijk bepaald dat eenieder recht heeft op 2 jaar garantie? Want ik heb begrepen dat het slechts 1 jaar is. Ik heb toen ook geen extra garantie erbij gekocht. Of is dat per land verschillend? Ik ga morgen even langs, dan maar. Ik hoop echt dat ze het ergens hebben opgeschreven. Maar bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In België bedraagt de wettelijke garantie op nieuwe toestellen 2 jaar...het zal er ook een beetje van afhangen of ze het toestel nog als nieuw beschouwden op het moment van de verkoop.

Check ook eens of er niets werd genoteerd in de handleiding of in/op de doos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.