Ga naar inhoud

laptop start automatisch op in Outlook

gieberg

Aanbevolen berichten

Mijn laptop (Microsoft, Vista) is door het bedrijf waar ik werk zo ingesteld dat hij altijd opstart met Outlook en ook automatisch op zoek gaat naar een VPN verbinding met mijn bedrijf. Zeer storend als je een lezing geeft, want als de laptop al is aangesloten op een beamer kunnen mensen zomaar je privé-mails lezen.

Iemand een goede raad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het voorgaande klopt inderdaad maar je moet wel administrator rechten hebben op de PC. Bij de meeste bedrijven zeker als ze VPN gebruiken is dat niet het geval.

Het lijkt me zo wie zo beter om je probleem te melden aan de IT afdeling van je werkgever, dan kan er een oplossing aan gegeven worden zonder risico op discussies achteraf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het geholpen heeft!

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.