Ga naar inhoud

Zwart scherm

kelvinvds

Aanbevolen berichten

Misschien een temperatuurprobleem.

Te hoge temperaturen van een PC / laptop worden meestal veroorzaakt door een te hoog stofgehalte.

Om dit op een veilige manier te verwijderen verwijzen we graag naar deze zeer duidelijke uitleg.

Neem de tips grondig door en doe het nodige om je systeem stofvrij te (laten) maken…nadien kan je ons dan de nieuwe resultaten van Speccy bezorgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb 2 programma's op mn PC 1 waarmee ik alles op 100% kan laten presteren en 1 waarmee je de temperatuur van je grafische kaart en processoren kan meten. En als alles op 100% stond werd het max. 70 C. En ik had het nagevraagd of dat te warm was maar dat was op de grens. Want 70 is het max. toegestane.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een herinstallatie heeft helaas het probleem niet opgelost...drivers ook niet.

Alles wijst er dus op dat je het in de richting van de hardware moet gaan zoeken : fans, stof, aansluitingen, koelpasta...

Wil je zelf aan de demontage en check beginnen dan heb ik hier de complete maintenance manual van je laptop voor je...255 bladzijden die misschien wel de moeite zijn om ze (laten) af te printen.

Heb je die ervaring niet, dan laat je je best begeleiden of breng je de laptop naar de pc-boer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.