Ga naar inhoud

externe harde schijf toon geen inhoud meer.


User66

Aanbevolen berichten

Ok nu weten we waarom je geen inhoud meer ziet momenteel.

Volgende vraag is hoe dit gekomen is.

Er zijn ook weer een aantal mogelijkheden.

Er kan een probleem zijn met de electronica van de externe behuizing. Heb je de tips van Kurtt kunnen uitproberen?

Je kan ook proberen de disk in een andere externe box in te bouwen, als je iemand vindt die er een heeft met dezelfde aansluiting. (IDE of SATA).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus het zou eventueel nog mogelijk zijn om data eraf te kunnen krijgen, ook als er beschadigingen zijn?

(Ik heb een ander kabeltje geprobeerd, maar dat maakte geen verschil. Op een andere computer is nog niet gelukt.)

In een andere box inbouwen durf ik zelf niet, dus ik ga er morgen mee naar een computer reparatie winkel. Hopelijk lukt het hen op die manier.

Iedereen heel erg bedankt voor de hulp. Er staat veel belangrijke voor mij op, dus ik waardeer het heel erg.

Zo ontzettend stom dat ik geen back-up heb gemaakt!! Ik laat weten hoe het is afgelopen bij de computer winkel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.