Ga naar inhoud

Driver voor USB-poorten HP Compaq dc 7700 smal form factory

Kemg

Aanbevolen berichten

• Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ga dan eens naar deze link, download alle drivers (behalve BIOS) zet ze in dezelfde map.

Ga dan naar apparaatbeheer en klik met de rechtermuisknop op de hardware waar een geel vraagteken achter staat.

Kies voor stuurprogramma bijwerken, kies voor zoeken op je computer.

Laat telkens zoeken in je aangemaakte map waarin de drivers staan.

Indien nodig open je verder door op het pijltje te klikken.

post-23245-1417704668,4599_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb voor de zekerheid alle drivers geïnstalleerd. En alles ging goed, behalve voor de ethernetadapter. Dus met als gevolg dat nu alle gele vraagtekens weg zijn, behalve bij die van ethernet.

Heb je soms ook een oplossing voor dit?

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik wist welke netwerkkaart erin zat zou het wel gemakkelijker zijn.

Deze (klik erop) zou het ook kunnen zijn.

Maar de vraag blijft nog altijd of je via kabel of draadloos op internet gaat.

Wat je ook altijd kan doen is deze drivers downloaden indien je via kabel werkt.

Je moet de map nog uitpakken want ze staat in zip formaat, het kan via Winrar (klik erop) of als je al een ander hebt.

De uitgepakte map noemt driverpack lan.

Ga dan naar apparaatbeheer en klik met rechts op die ethernetadaptor waar het gele vraagteken bij staat.

Laat dan in de gedownloade map zoeken naar de driver.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werk met kabel, de eerste driver had ik al geïnstalleerd. Daar komt zo een promptscherm en daar staat in loading en scannning. Daarna sluit het promptscherm zichzelf, ik krijg dus geen melding dat het geïnstalleerd is.

Ik probeer nu meteen het driverpack.

---------- Post toegevoegd om 20:37 ---------- Vorige post was om 20:27 ----------

Super! Mijn internetconnectie werkt terug. Ik kan nu alles downloaden via windows update. Enorm bedankt voor je hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Kemg,

Fijn dat alles terug werkt.

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.