Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een printer HP 1350 all-in-one willen installeren,maar daar ik geen cd van die printer heb,had ik gedownlood van internet tot 3/4 alles goed,toen moest ik de virusscanner uitschakelen,maar dat ging niet,dus heb ik op volgende geduwd en zit nu vast,kan niets meer doen,zelfs niet uitzetten,moet de prise eruit halen,komt altijd op het scherm Insert the TrayApp disk and clik ok!!! maar ik heb geen disk en kan niets downloden want dan zeg die dat hij nog bezig is,kunt u mij helpen,ben wel maar beginner!!dank u,Irène

Geplaatst:

Geraak je nog in veilige modus?

Dus je PC opnieuw opstarten en dan direct op de F8 toets drukken.

Lees dan hieronder de rode tekst eerst omdat je in veilige modus werkt.

We zullen eerst eens nagaan of malware of virussen de oorzaak zijn van je probleem.

1. Download HijackThis.

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

Als je geen netwerkverbinding meer hebt, kan je de download doen met een andere pc en het bestand met een usb stick overbrengen

Als je enkel nog in veilige modus kan werken, moet je de executable downloaden.

Sla deze op in een nieuwe map op de C schijf (bvb C:\\hijackthis) en start hijackthis dan vanaf deze map.

De logjes kan je dan ook in die map terugvinden.

2. Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten. (lees eerst de rode tekst hieronder!)

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\\Program Files\\Trend Micro\\HiJackThis of C:\\Program Files (x86)\\Trend Micro\\HiJackThis. (Bekijk hier de afbeelding ---> Bijlage 12634)

Wil je in woord en beeld weten hoe je een logje met HijackThis maakt en plaatst op het forum, klik dan HIER.

3. Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert (Kape of Kweezie Wabbit) nagekeken en begeleidt hij jou verder door het ganse proces.

Geplaatst:
Wat heb je al enkele keren gedaan ?...

Op het herstel punt gezet,tot 2weken ervoor ,ik denk dat ik iemand laat komen want van de andere oplossingen versta ik niets,sorry,in ieder geval DANK aan de mensen die hun hulp hebben gegeven,!!!Irene

---------- Post toegevoegd om 14:48 ---------- Vorige post was om 14:44 ----------

Geraak je nog in veilige modus?

Dus je PC opnieuw opstarten en dan direct op de F8 toets drukken.

Lees dan hieronder de rode tekst eerst omdat je in veilige modus werkt.

We zullen eerst eens nagaan of malware of virussen de oorzaak zijn van je probleem.

1. Download HijackThis.

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

Als je geen netwerkverbinding meer hebt, kan je de download doen met een andere pc en het bestand met een usb stick overbrengen

Als je enkel nog in veilige modus kan werken, moet je de executable downloaden.

Sla deze op in een nieuwe map op de C schijf (bvb C:\\hijackthis) en start hijackthis dan vanaf deze map.

De logjes kan je dan ook in die map terugvinden.

2. Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten. (lees eerst de rode tekst hieronder!)

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\\Program Files\\Trend Micro\\HiJackThis of C:\\Program Files (x86)\\Trend Micro\\HiJackThis. (Bekijk hier de afbeelding ---> Bijlage 12634)

Wil je in woord en beeld weten hoe je een logje met HijackThis maakt en plaatst op het forum, klik dan HIER.

3. Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert (Kape of Kweezie Wabbit) nagekeken en begeleidt hij jou verder door het ganse proces.

Dank voor uw hulp,maar ik versta er weinig van,daar ben ik nog een groentje voor!!!

Kan wel mijn email open doen,maar niets donwloden daar er is iets bezig?

• 1 maand later...
Geplaatst:

Wel,nog geen oplossing gevonden!moet steeds sluiten met stopcontact uit te trekken,kan mails lezen,maar niets installeren,dus nog op zoek!Dank voor je vraag.Irene4

---------- Post toegevoegd om 11:29 ---------- Vorige post was om 11:21 ----------

Hoi Irene4,

hoe ver sta je met het oplossen van je PC-probleem ?...:hmmmm:

Wel,nog geen oplossing gevonden!moet steeds sluiten met stopcontact uit te trekken,kan mails lezen,maar niets installeren,dus nog op zoek!Dank voor je vraag.Irene4

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.