Ga naar inhoud

internet connectie problemen

vorkto3

Aanbevolen berichten

hoi. ik heb sinds kort een nieuwe modem gekregen en mn vader had hem de dag erna al ingesteld. toen was ik verplan om het MAC adres van de ps3 in mn nieuwe modem te zeten. maar toen ik dat deet viel het internet uit en kreeg geen connectie meer. hij zegt steeds:"kan geen verbinding maken met (connectie naam)" en er staat nog iets van "probleem oplossen" ofzo iets maar dat hielp niet. dus ik kan niet met mn nieuwe modem op internet en kan geen internet op mn ps3 meer krijgen :(((( dus ik heb zegmaar mn nieuwe modem op de 1e dag "verkloot" maar alleen omdat ik het MAC adres invoerden van de ps3 :((((((. dus hoe kan ik dit fixen????? ik heb al mogelijke dingen geprobeerd (kabels uittreken,router uitzeten etc.) dus help me aub

ik heb windows 7 (heb het al heeeeeel lang)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zal ofwel je modem moeten resetten of de instellingen aanpassen.

Welk merk en model/ nummer heeft je modem?

ik weet niet welk nummer hij heeft maar de 3 letters van de naam is volgens mij iets van hyu ofzo

bedoel je met resetten van router alles opnieuw instellen????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zal een resetknop op je modem hebben.

Je kan toch op de modem zelf of op de doos zien van welk merk die modem is.

Model en modelnummer staat er ook op.

ik ben bij mn vriend dus ik kan het niet checken. ik heb wel iets van een aan/uit knop maar reset knop had ik niet gezien

---------- Post toegevoegd om 21:31 ---------- Vorige post was om 21:29 ----------

Je zal een resetknop op je modem hebben.

Je kan toch op de modem zelf of op de doos zien van welk merk die modem is.

Model en modelnummer staat er ook op.

maar als de aan/uit knop de reset knop is dan werkt het niet want dat had ik al 30x gedaan
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een reset doet staat alles zoals bij de aankoop van je modem.

Dan moet je alle instellingen terug aanpassen.

dus ok de beveileging enz weer eraan zeten en al die dingen want ik weet niet hoe dat moet want mn vader heeft alles gedaan. ik zat toen op school
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.