Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zie op mijn pc zoiets dergelijks als bovenstaande afbeelding [ de woorden zijn niet zo duidelijk] , dus ik neem aan dat er een cardreader op mijn pc zit.

Geplaatst:
Ik zie op mijn pc zoiets dergelijks als bovenstaande afbeelding [ de woorden zijn niet zo duidelijk] , dus ik neem aan dat er een cardreader op mijn pc zit.

Daar zijn we dus uit, maar is voor de rest je probleem opgelost?

Geplaatst:

Ik denk het wel .Als de volgorde die ik nu volg juist is nl. , eerst iets op de usb-stick zetten en dan pas kan openen normaal is,

dan is het probleem opgelost.

Geplaatst:

Je zou de stick, of er iets op staat of niet, in het linkerdeelvenster van je verkenner moeten zien.

Misschien moet je wel nog eerst op het pijltje of plusteken voor "computer" klikken om de inhoud te zien van "computer".

Klik je daar op je stick zie je in het rechter deelvenster als er een bestand op de stick staat de inhoud, staat er geen bestand op de stick blijft het rechter deelvenster leeg natuurlijk.

post-23245-1417704677,7378_thumb.jpg

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.