Ga naar inhoud

Muziek downloaden van YouTube

Philo

Aanbevolen berichten

Mijn vraagje zal misschien wat onnozel klinken voor al die slimme computergebruikers hier. Maar ik heb nog nooit muziek gedownload. Nu staat er op YouTube een liedje dat ik doodgraag zou willen op mijn PC zetten (en dan later eventueel op een CD-rom of USB-stick) en ik heb geen idee hoe ik dat moet aanpakken.

Eventjes voor de zekerheid bevestigen dat het om een lied gaat waar geen problemen qua auteursrechten of zo mee zijn. Maar in de handel is het nergens meer te vinden.

Als ik gewoon op internet zoek hoe ik muziek van YouTube kan downloaden, krijg ik zoveel mogelijkheden dat ik niet weet wat kiezen. Wil iemand zo vriendelijk zijn mij het beste dus meest efficiënte en gemakkelijkste programma te noemen en te zeggen hoe ik het moet aanpakken.

Ik zou u heel erg dankbaar zijn voor de hulp! :adore:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat dit inhoudt, kan je nalezen in de Servicevoorwaarden - YouTube

You shall not download any Content unless you see a “download” or similar link displayed by YouTube on the Service for that Content
Je mag dus niet downloaden tenzij er een download knopje bij staat.

In het geval van auld lang syne zie ik geen download knopje en mag je dus niet downloaden.

Jammer maar helaas :sad

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.