Ga naar inhoud

Recoveryschijf is rood.

janneke61

Aanbevolen berichten

Goedendag forumgebruikers,

Ik ben een leek qua computers. Ik krijg telkens de melding van Dell dat ik een backup moet maken.

Dat heb ik inmiddels gedaan met een dvd (heb daar informatie over ingewonnen) en is gelukt.

Nu krijg ik telkens er is niet genoeg ruimte ,schrijfopruiming toegepast. De C schijf is in orde,maar zag nu de D schijf (recovery) helemaal rood staan. Ik heb al veel op google gekeken maar daar zijn de antwoorden te moeilijk voor mij. Wie weet er een oplossing? Vriendelijke groet Janneke

aangepast door janneke61
verkeerde naam
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Beste janneke61,

Welkom op PCH! :top:

Op de D schijf staat waarschijnlijk de backup die je gemaakt hebt. Dat het balkje rood is betekend dus dat de backup zo groot is dat de D schijf (bijna) vol zit. Opzich is dit geen probleem, aangezien je hier waarschijnlijk geen gegevens op hebt staan. Zou je het volgende willen uitvoeren?

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

14222d1319540643t-standaardtekst-speccy-speccy-nederlands.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het geinstalleerd,mcafee zit er tussen maar hab het bestand toch behouden.

Ik zit nu op hippo en daar staan 3 snapshots. Ik weet niet hoe ik dat in een link krijg.

Opnieuw geprobeerd te installeren maar lukt niet. Het staan nu wel op mijn bureaublad maar als ik daar op klik bestaat het niet.

Help wat ben ik toch een leek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://cache.filehippo.com/img/ex/1618t_speccy2.png

of www.filehippo.comscreenshot/speccy/11096_/

---------- Post toegevoegd om 10:58 ---------- Vorige post was om 10:49 ----------

Jullie hebben niets aan mij,ik heb het weer gelezen en ik heb 3 screenshots voor mijn neus,maar ik weet niet hoe ik dat ergens hier kan krijgen. Ik heb gelezen en geen ene url gezien Gerjann.

Link naar reactie
Delen op andere sites

speccy 1.14.288 sceenshot 1

Ik heb het gelezen,maar als ik het weer installeer gebeurt er niets.Ik zal wellicht eerst alles moeten verwijderen van speccy,maar dat kan zelfs niet. Ik kan het nergens meer vinden, op bureaublad staat het wel,maar als ik daar op klik kan het ook niet, er staat dat deze link niet bestaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.