Ga naar inhoud

Recoveryschijf is rood.

janneke61

Aanbevolen berichten

Bij de instellingen voor het maken van de backup kan je normaal terugvinden waar en onder welke naam de backup wordt opgeslagen.

Zoek dus dit backup bestand op de recovery schijf en als dit niet de laatste backup is, mag je het gewoon verwijderen.

Als het wel om de laatse backup gaat, maak dan handmatig een nieuwe backup naar een andere plaats dan de recovery schijf.

Na die backup kan je dan het bestand op de recovery schijf verwijderen.

Als er meerdere backup bestanden op de recovery schijf staan, mag je ze allemaal verwijderen.

Pas dan ook de instellingen voor de backup aan zodat de bestanden niet meer op de recovery schijf worden opgeslagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Er staat op de recovery schijf aan bestanden vermeld: Pc en dan mij naam.

Recovery

ADR infos

Media ID-bin Op 27 november( volgens mij was toen de backup)

Ik heb automatisch backup maken uitgezet.

Media ID-bin

---------- Post toegevoegd om 13:23 ---------- Vorige post was om 13:20 ----------

Ik heb even gekeken bij Windows backup maken,maar daar staat niet welke backups er gemaakt zijn alleen dat je nieuwe kan maken en of terugzetten,het zal wel weer een stom antwoord van mij zijn excuses.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kweezie Wabbit,

Ik heb backups verwijderd er staat nog een backup dus dat heeft 5.45 GB aan ruimte gemaakt,is meer dan 21 MB.

Fantastisch hoe snel jullie mij geholpen hebben,ik heb wel veel op internet opgezocht maar kwam er niet uit. heb veel bij geleerd.

Dan als laatste vraagje,hoe maak ik een backup op de C schijf. Want alle backups komen op de recovery schijf te staan,dan heb ik binnenkort weer hetzelfde probleem. Dank je hartelijk voor alle hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een backup maken van de C schijf en deze opslaan op de C schijf zal niet lukken.

Windows neemt standaard de eerstvolgende beschikbare schijf en in jouw geval is dit dus de recovery schijf.

Als je de backup instelt, kan je de lokatie opgeven waar de backup moet worden opgeslagen.

Bij voorkeur neem je hiervoor een externe harde schijf. Wegschrijven naar een dvd kan ook maar een dvd heeft meestal niet genoeg ruimte waardoor je dus meerdere dvd's zal nodig hebben.

Je vind meer informatie over het instellen van de backup op deze pagina.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.