Ga naar inhoud

Recoveryschijf is rood.

janneke61

Aanbevolen berichten

• Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gerjannn wat zou ik hier aan kunnen doen dan? Om meer MB te krijgen? Heb je een oplossing daarvoor? Iig al heel erg bedankt voor de snelle antwoorden. Op mijn C schijf kan ik wel uit de voeten,heb vandaag heel veel verwijderd,maar dat zegt niets over de recovery. Ik hoop niet dat mijn laptop er straks mee uit scheidt,want ik heb hem nodig voor mijn werk. Groetjes Janneke.

ps, ik vraag me ook af nu iedereen mijn computer van de binnenkant kan zien of je er niets kwaads mee kan.Staan ook gegevens op waar je iets mee kan denk ik.

aangepast door janneke61
Link naar reactie
Delen op andere sites

wat zou ik hier aan kunnen doen dan? Om meer MB te krijgen?
De D schijf is de recovery schijf en daar moet je afblijven.

Het is normaal dat die rood staat want die wordt door de fabrikant net groot genoeg gemaakt om het nodige op te zetten om een herstel te doen.

De D schijf is niet bedoeld om eigen bestanden op te bewaren.

Als je toch reeds bestanden hebt opgeslagen op de D schijf, probeer deze dan terug te vinden en verplaats ze naar de C schijf.

,heb vandaag heel veel verwijderd,maar dat zegt niets over de recovery.

Van welke schijf heb je veel verwijderd?

Als het van de D schijf is, hoop ik dat het enkel bestanden zijn die je er zelf hebt op gezet.

Wat de informatie van speccy getreft, daar kan niemand je kwaad mee doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik ben er weer even, heb gisteren ook in Windows forum geschreven dat ik telkens de melding krijg dat ik schrijfopruiming moet toepassen. Dat heb ik meerdere malen gedaan op de C schijf. Maar ik krijg de melding dat mijn recovery schijf vol is. Ik heb gisteren al een logje opgestuurd waar in staat dat ik nog maar 21 mb op de harde schijf heb staan. Straks heb ik geen laptop meer,want ik weet niet hoe ik dit goed kan krijgen.Ik ben dus een echte leek op computer gebied.Wie geeft goed raad. Dank u wel.

Groetjes Janneke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Janneke61, het heeft geen zin om nieuwe posts aan te maken over hetzelde (al beantwoorde) onderwerp. Ik heb de posts dus samengevoegd.

Zoals reeds door mijn collega's gemeld is het normaal dat je recovery schijf zo goed als vol is. Ze wordt door de fabrikant zo gemaakt.

Ik zie wel in je Speccy logje dat de E: schijf helemaal vol staat (0%) vrije ruimte. Dat is normaal niet het geval, er wordt normaal nog een klein beetje vrije ruimte gelaten. Ik vermoed dus dat je per abuis toch zelf iets bij op die schijf hebt gezet. Kan dat kloppen en kan je terugvinden wat het is ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik heb het even na gekeken,maar klaarblijkelijk heb ik een back up naar de recovery schijf gezet.Ik heb met een dvd+R gedaan.

Ik blijf maar de melding krijgen dat de schijf vol is. Wat kan ik doen??Niet te moeilijke oplossingen aub want ik snap er weinig van.Hartelijk dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.