Ga naar inhoud

Beeld ,, zakt naar beneden <,

bernard

Aanbevolen berichten

Goedenavond , Ik heb een ergernisje op mijn scherm .

Wanneer ik van mijn bureaublad naar bv. mijn startpagina klik , dan krijg ik bovenaan mijn mijn scherm een

,, verzakking ,, van zo,n 2 cm .

Nu kan ik dat wel weer omhoog slepen , maar kan ik dit veranderen dat het weer net zo is als voorheen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Open je Internet Explorer en zet je cursor in het verkleinde venster van Internet Explorer ter hoogte van het kruisje dat ik gemarkeerd heb op de afbeelding hier onder.

post-20447-1417704670,672_thumb.jpg

Nu klik je met je rechter muisknop en je selecteert dan 'formaat wijzigen'.

De cursor verandert nu van uitzicht.

Je neemt nu telkens één zijde van het venster 'vast' (met de gewijzigde cursor) en sleept het venster tot op de maximale grootte.

Voor elke wijziging van de grootte (naar links, rechts, boven...) klik je opnieuw bovenaan en selecteer je opnieuw 'formaat wijzigen', tot dat je terug op normale venstergrootte zit.

Als je ganse scherm gevuld is met Internet Explorer, sluit je het scherm af.

Wanneer je nu Internet Explorer opent moet het scherm meteen maximaal openen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt het is weer zo als het was .

Maar is het nieuw , dat als jullie reageren op een vraag dat wij dan niet rechtstreeks in de reactie op een regeltje( linkje ) kunnen klikken om het antwoord van jullie te lezen ?

Ik moet nu dus uit mijn hotmail en dan weer naar pc help - forum - en dan mijn vraag opzoeken , en dan lees ik jullie antwoord

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werk zelf met gmail...krijg bij dagelijks uiteraard meerdere mails, omdat je een 'abonnement' hebt per topic waarin je reageert.

Hier werkt dat normaal...open je die hotmail online (dus via Internet Explorer) of met een e-mailprogramma (bijvoorbeeld Windows Mail of Outlook ?...

Je kan je topics snel terug vinden, hoe dat kan lees je hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik me niet duidelijk heb uitgedrukt .

Ik kon eerder als ik een vraag bij jullie had gesteld , en een reactie kreeg , gewoon in mijn hotmail (via internet explorer outlook ) op een linkje klikken ( blauw gedrukt ) en dan kon ik rechtstreeks lezen .

Nu moet ik hotmail verlaten , en naar pc help gaan en daar mijn vraag opzoeken en dan kan ik jullie antwoord lezen .

Het lukt dus wel , alleen via een omweg .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.