Ga naar inhoud

Beeld ,, zakt naar beneden <,

bernard

Aanbevolen berichten

• Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik kan me het niet voorstellen , dat ik dat gedaan heb want we hebben de laatste tijd zo vaak contact met elkaar gehad .

Maar misschien wordt je daardoor wel wat nonchalanter ???/

Als het wel zo is , hoe kan ik dat weer goed krijgen .

Ik moest me trouwens aan het begin van de avond ook weer opnieuw aanmelden , en dat hoefdeik ook nooit , want ik had er voor gekozen om aangemeld te blijven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik bovenaan op Discussietools (zie markering met pijl op afbeelding)...er rolt een menu uit : als je geen abonnement hebt, zie je staan : Abonneren op deze discussie...heb je wél een abonnement, dan staat er : Abonnement van deze discussie opheffen...

post-20447-1417704673,2472_thumb.jpgWat is het resultaat van de testmail die je naar jezelf stuurt ?...

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je dit ook met andere mails waarin een link zit ?
Wat is het resultaat van de testmail die je naar jezelf stuurt ?...
Zijn het enkel de links naar het PCH die niet meer werken in je mail of lukt het met andere links ook niet?

Da's inderdaad de hamvraag... ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik bovenaan in de adresbalk met je rechter muisknop --> tekst wordt blauw...dan kies je voor kopiëren.

post-20447-1417704674,5287_thumb.jpg

Nu ga je naar het tekstveld van je hotmail...zet je cursor er in en klik met je rechter muisknop...nu kies je voor plakken.

De gekopieerde link staat nu in je tekstveld...je kan de mail nu aan jezelf adresseren en versturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.