Ga naar inhoud

Beeld ,, zakt naar beneden <,

bernard

Aanbevolen berichten

• Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Als ik van jullie mail krijg op mijn vraag ,Dan staat er in die regel : Beste B.L.t..., Asus heeft gereageerdop een discussie getiteld

window 7 , beeld zakt .....

In datzefde vak staat helemaal rechts een klein driehoekje

Als ik daar op klik komt er te staan : waarom staat deze e-mail in het postvak In En dan bij de I ; deze afzender staat in de lijst

met veilige afzenders .

Misschien kunne jullie hier wat mee ?

Of anders , I s het mogelijk dat mijn adres wordt gewijzigd van hotmail naar G mail ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het heeft even geduurd , maar ik had niet in de gaten dat ik bij de g mail moest kijken en daar op de link klikken om de boel te activeren .

Misschien kan ik nu een antwoord krijgen , of ik inderdaad op gmail wel een link krijg dat ik gelijk doorgestuurd wordt naar de discussie ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen dus , hij komt nog gewoon in mijn hotmail binnen , zonder de link dat ik weer in de discussie kom.

Ik ben gisteren echt aan het ,, klooien ,, geweest , een keer geprobeerd om naar gmail te gaan , en dat lukt dus niet toen maar weer terug gezet naar hotmail enz.

Dus ........

Ik weet nu ( denk ik ) hoe het moet , en ga nu proberen om te zetten naar gmail.

---------- Post toegevoegd om 14:02 ---------- Vorige post was om 13:58 ----------

Volgens mij heb ik nu een gmail .

Dus mag ik nog eens een reactie ,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.