Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb een compaq laptop. ik heb hem vanmiddag even uit gedaan omdat we moesten eten en opeens wil hij niet meer opstarten. Het lampje dat altijd aan hoort te gaan als je de accu erin doet gaat ook niet branden.

Doet helemaal niks meer. helemaal geen beweging op het scherm.

Ik heb al een keer een nieuwe accu laten bestellen. Kan het hier ook aan liggen?

Wat zou het probleem kunnen zijn?

Geplaatst:

als ik de accu eruit heb gehaald en de stroom erin doe knippert er een lampje aan de zijkant die na 2 sec. weer uit gaat.

Dit lampje hoort ook aan de blijven en niet te knipperen. Het kan zijn dat het bij de stroomingang kapot is?

er zit een originele accu in

Geplaatst:

Je kan nog eens informeren of er iemand in de vriendenkring dezelfde laptop heeft zodat je kan testen met een andere adapter...als dat niet lukt vrees ik dat dit iets voor de pc-hersteller wordt.

• 4 weken later...
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Wat het defect kan verhelpen is inderdaad door de accu te vervangen of door de batterij er eens uit te halen en eens schoon te maken met een vodje, een afstoffer etc. Ik denk ook niet dat het probleem aan je batterij ligt want anders had je dit ook al gemerkt wanneer je computer wel nog werkte en nog kon aanstaan. Ook gewoon op de power-toets 10 sec lang drukken wanneer je accu in je computer zit kan helpen, heb dit probleem ook gehad thuis en mijn laptop werkte na een paar dagen weer terug, kan ook door een kleine kortsluiting van de batterij veroorzaakt zijn.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.