Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

die router is voor mijn dochter haar studio/kot... vermoedelijk is de provider "Telenet" ze heeft internet met een kabeltje in de muur... net gelijk haar andere kotgenoten.

(hopelijk heb ik hier nu correct geantwoord :dong:)

Geplaatst:

In studenten verblijven wordt er regelmatig gewerkt met een gedeelde internet verbinding. De eigenaar/uitbater heet dan een contract met de provider voor één fysieke verbinding die dan intern wordt verdeeld.

Indien dit het geval is hier kunnen er bepaalde regels gelden, en ook technisch is de manier om eventueel een router aan te sluiten verschillend. Ik kan hier niet gaan "raden" aangezien een incorrecte configuratie het internet van de eventuele medegebruikers kan verstoren.

Dus als u mij de correcte gegevens kan doorgeven kan ik u verder helpen. Misschien een tip : Indien uzelf een abonnement heeft afgesloten met bv: Telenet voor het studentenverblijf dan is de aansluiting privatief. Heeft u dat niet dan is het hoogstwaarschijnlijk een gedeelde verbinding en dient u contact op te nemen met de eigenaar/uitbater om de juiste voorwaarden te kennen.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.