Ga naar inhoud

volgende probleem windows live messenger......


misteragga

Aanbevolen berichten

  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gebruik je een webcam? Als je deze niet gebruikt, kan je ook msnnen op websites zoals eBuddy.com of iwantim.com. Dit zou wel moeten werken.

Als je de cam wél gebruikt is aMSN een volwaardig alternatief met alle functies...maar, ik meen dat ik die tip ooit al eens gepost heb in een ander topic van misteragga...:hmmmm:

Ik heb ondertussen alvast ProMind gecontacteerd, hij volgt dit topic mee op...:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de cam wél gebruikt is aMSN een volwaardig alternatief met alle functies...maar, ik meen dat ik die tip ooit al eens gepost heb in een ander topic van misteragga...:hmmmm:

Ik heb ondertussen alvast ProMind gecontacteerd, hij volgt dit topic mee op...:top:

oke dat is dan goed dat promind mee leest want ik kom er niet uit ik denk zelfs om windows opnieuw te installeren

om dat dat ook lang niet gebeurt is en werkt de web cam ook als iemand gewoon op windows live messenger zit??

---------- Post toegevoegd om 15:01 ---------- Vorige post was om 15:00 ----------

Gebruik je een webcam? Als je deze niet gebruikt, kan je ook msnnen op websites zoals eBuddy.com of iwantim.com. Dit zou wel moeten werken.

ik gebruik inderdaad een webcam van online msn versies houd ik niet zo van vind het niet veilig.

---------- Post toegevoegd om 15:02 ---------- Vorige post was om 15:01 ----------

En het is enkel MSN die problemen geeft ?...

het is inderdaad aleen msn die het probleem geeft aleen op die specifieke laptop verder

kan ik me gewoon overal aanmelden me anderen pc's heb ik ook na gekeken daar kan ik

mij ook gewoon aanmelden met de email adres en de wachtwoord die de foutmelding geeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik gebruik inderdaad een webcam van online msn versies houd ik niet zo van vind het niet veilig.

Als je je browser up to date hebt kan er weinig gebeuren. De meeste sites zijn met Https beveiligd waardoor het bijna niet mogelijk is dat er ingebroken wordt. Maar ook MSN Messenger kan gehackt worden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.