Ga naar inhoud

harde schijf werkt niet


kimm

Aanbevolen berichten

mensen ik heb jullie hulp nodig ik heb hetzelfde probleeem!:dong:

ik heb alleen alles wat op mijn laptop stond op de hd gezet en nu na een half jaar ofzo wil ik er iets afhalen en nu wilde die in eerste instantie niet eens verbinden met de laptop nu uiteindelijk krijg ik wel via hardware veilig verwijderen staat ie wel aangesloten maar verder kan ik hem nergens vinden...

ik durf hem er niet uit te trekken omdat ik dan bang ben dat ie hem nooit meer wilt aansluiten..

hij was ook bezig met stuurproggamma te instaleren dus ik neem aan dat ie echt wel is aangesloten..

heeft iemand tips zodat ik in de hd kan?en dat ik veilig alles weer op mijn laptop kan gooien of ergens anders op kan kopieren?ik zou jullie heeeeeeel erg dankbaar zijn!

groetjes kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik gebruik Windows Vista. maar hij heeft het eerst dus wel gedaan...

ik had zelf ook een topic geopend maar kreeg net een bericht dat het niet dubbel mocht... sorry daarvoor..

Dit was de tekst van de het andere bericht:

Beste Mensen,

Ik zou heeeeeeeel graag tips willen.

Ik heb een HDDrive van Medion van de Aldi die ik een jaar geleden heb gekregen en die het toen deed.

Nu dus niet meer..:dong:

Ik heb er al mijn bestanden op gezet zodat mijn laptop leeg was.

Nu wilde ik er wat afhalen en bekijken maar nu kwam het probleem dat mijn laptop hem eerst een aantal keer niet herkende kreeg geen melding dat de HD was aangesloten..

Uiteindelijk deed ik hem er weer in ik dacht voor de laatste keer proberen en toen ging die een stuurprogamma instaleren en hij geeft hem aan in het progamma hardware veilig verwijderen.

Maar nu kan ik hem verder nergens anders vinden niet bij Mijn Computer of iets...

Ik vraag mij dus af of iemand een idee heeft hoe ik er wel op kan komen en of ik dan mijn bestanden nog kan terughalen...

Dus alsjeblieft geef mij advies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga via start, dan eventueel configuratiescherm, naar systeembeheer dan klik je op computerbeheer.

Klik in het venster computerbeheer op schijfbeheer.

Er opent een venster waar je al de schijven ziet staan.

Maak er een screen van met het knipprogramma, hoe je dat doet lees je hier.(klik erop)

En plaats die afbeelding in een volgend bericht, hoe je dat doet lees je hier.(klik erop)

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.