Ga naar inhoud

Nieuwe laptop kopen

WINhans

Aanbevolen berichten

Tante:

Ik wil graag dat je wat concreter bent.

Je weet nu ongeveer wat ik doe met een computer.

Ik wil graag een laptop om makkelijk te kunnen verplaatsen.

Je weet ongeveer de prijs die ik er voor kwijt wil.

Wat je nog niet weet (of wel) dat ik er mee wil skypen en dus zo'n ingebouwd oog er in en om dat hij voor dagelijks gebruik is een redelijk groot scherm.

Hoe meer informatie ik krijg hoe ingewikkelder het voor mij wordt.

Keep it simpel.

aangepast door WINhans
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tante stelde een aantal specifieke vragen welke beantwoord werden en er werd ook uitgebreid advies gevraagd, zie post 1.

Maar :

Hoe meer informatie ik krijg hoe ingewikkelder het voor mij wordt.

Keep it simpel.

Niet eenvoudig dus...:dong:

De meeste laptops hebben tegenwoordig een ingebouwde cam, Skype is in dat geval geen probleem.

Wat de schermgrootte betreft : persoonlijk vind ik 17" te groot voor een laptopscherm.

Hou er rekening mee dat de afstand tussen toetsenbord bij een laptop een 'vast gegeven' is : dat kan je niet wijzen.

Het lijkt me aangewezen dat je tante eens tot bij de pc-boer stapt om ter plaatse de verschillende modellen te bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...

Hallo WINhans,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.