Ga naar inhoud

geen draadloos internet meer

angeltje1984

Aanbevolen berichten

• Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

nope hij staat er niet tussen. en ziggo heeft mij het modem geleverd. de router heb k zelf gekocht.. misschien dat de usb adapter gewoon aan vervaging toe is, wel raar na nog geen jaar oud te zijn..

nee nee daar ligt dat niet aan ,die is nog prima inorde je usb adapter,stuur dat speccy logfile nog is op naar deze forum zodat kweezie of kape het kunnen zien war er geinstalleerd is oke?

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee nee daar ligt dat niet aan ,die is nog prima inorde je usb adapter,stuur dat speccy logfile nog is op naar deze forum zodat kweezie of kape het kunnen zien war er geinstalleerd is oke?

dit is mijn logfile http://speccy.piriform.com/results/a0z8orstIEhsJBDOZ3EOoHB

---------- Post toegevoegd om 12:28 ---------- Vorige post was om 12:24 ----------

Kan je ook merk en type van het Ziggo modem en van je router doorgeven ?

het enige wat k kan vinden op mn modem is het model nr. (EVM3200) maar kan niet zien wat voor type of merk..

mijn router is van d-link type dir-615.

hopelijk heb je er wat aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je wireless adapter wordt niet herkend of is defect.

Het eerste wat je eens kan proberen is het volgende :

Ga naar apparaatbeheer.

Dubbelklik op de usb controllers om ze allemaal te zien.

Klik de onderste aan met de rechter muisknop en kies voor installatie ongedaan maken.

Herhaal dit voor alle usb controllers.

Sluit het apparaatbeheer af en herstart de pc.

De usb drivers zullen opnieuw geinstalleerd worden en de poorten worden geinitialiseerd.

Met een beetje geluk zie je nu de wireless terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je wireless adapter wordt niet herkend of is defect.

Het eerste wat je eens kan proberen is het volgende :

Ga naar apparaatbeheer.

Dubbelklik op de usb controllers om ze allemaal te zien.

Klik de onderste aan met de rechter muisknop en kies voor installatie ongedaan maken.

Herhaal dit voor alle usb controllers.

Sluit het apparaatbeheer af en herstart de pc.

De usb drivers zullen opnieuw geinstalleerd worden en de poorten worden geinitialiseerd.

Met een beetje geluk zie je nu de wireless terug.

nou ik heb het geprobeerd met als gevolg dat de pc blijft hangen en ik niks meer kan doen dan de pc handmatig uitzetten. zelf ctr alt del helpt niet..

dus dat werkt ook niet..

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt was ik vergeten, maar ook dit werkt niet, want heb nu zelfs problemen met internet via de kabel..

denk gewoon dat ik ga overstappen naar een andere provider..

wacht daarmee nog even,probeer eerst die nieuwe driver te installeren en zie wat het wordt oke?

geef is alles wat je weet van je pc door aub, het merk ,type enzovoort....

ik zal is doorzoeken naar alles wat ik kan vinden voor je pc .....

---------- Post toegevoegd om 12:14 ---------- Vorige post was om 11:59 ----------

hier is ook een link waar alles van marvel drivers te downloaden valt:

Download Marvell Yukon 88E8056 PCI-E Gigabit Ethernet Controller and Upgrade your Windows 7, Windows Vista, or Windows XP with the Latest Marvell Yukon 88E8056 PCI-E Gigabit Ethernet Controller

kijk er is naar en zoek je driver ..... volgens mij is er niks mis met je modem , het is je pc die een fout heeft

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Marvel Yukon is de adapter voor de ethernetverbinding (die je nu gebruikt)

Normaal moet hier ook de draadloze adapter staan.

Download de drivers voor je draadloze adapter via deze link.

Bewaar het zip bestand en pak het uit.

Blader met de verkenner naar de uitgepakte map.

Dubbelklik op setup.exe om de installatie van de driver te starten.

Controleer na de installatie of de adapter nu wel zichtbaar is in het apparaatbeheer.

Als de adapter zichtbaar is, kan je het draadloze netwerk opnieuw instellen.

k merk ook dat als k met de telefoon online verbinding wil maken met wifi dat hij dat ook niet doet. hij blijft maar scannen maar kan geen verbinding maken..

wacht daarmee nog even,probeer eerst die nieuwe driver te installeren en zie wat het wordt oke?

geef is alles wat je weet van je pc door aub, het merk ,type enzovoort....

ik zal is doorzoeken naar alles wat ik kan vinden voor je pc .....

---------- Post toegevoegd om 12:14 ---------- Vorige post was om 11:59 ----------

hier is ook een link waar alles van marvel drivers te downloaden valt:

Download Marvell Yukon 88E8056 PCI-E Gigabit Ethernet Controller and Upgrade your Windows 7, Windows Vista, or Windows XP with the Latest Marvell Yukon 88E8056 PCI-E Gigabit Ethernet Controller

kijk er is naar en zoek je driver ..... volgens mij is er niks mis met je modem , het is je pc die een fout heeft

@michel1960,

De Marvel Yukon is de adapter voor internet via kabel als ik goed volg, die verbinding werkt.

Het probleem stelt zich bij het draadloze gedeelte.

@angeltje,

Kan je wat meer info geven over je telefoon probleem, telefoon online verbinding maken met wifi???

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.