Ga naar inhoud

geen draadloos internet meer

angeltje1984

Aanbevolen berichten

het probleem is dat hij geen internet meer krijgt op zijn pc,dus zijn er 2 zaken die moeten nagezien worden en dat is of zijn draadloze netwerk adapter nog werkt (sitecom wireless 150n usb adapter) en of zijn netwerkkaart ook nog werkt (Marvell Yukon 88E8056 PCI-E Gigabit Ethernet Controller) klopt dit?

---------- Post toegevoegd om 21:27 ---------- Vorige post was om 21:24 ----------

dus daarom werkt zijn draadloze telefoon ook niet omdat zijn pc die verbinding maakt,daarom die 2 zaken oplossen waar of nietwaar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Als ik geen draadloos internet meer had ging ik naar configuratie scherm-apparaatbeheer-dubbelklik de draadloos internetadapter aan-stuurprogramma selecteren-stuurprogramma aanklikken-stuurprogamma bijwerken aanklikken-daarna beneden uit lijst computer stuurprogramma zoeken dan optie ik wil kiezen uit lijst....daarna de draadloos internet adapter opnieuw installeren.

Heeft gewerkt bij mij hoewel dat hij zogezegd goed werkte wat dus niet het geval was maar nu dus wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.