Ga naar inhoud

Laptop valt uit als ik hem van de oplader haal


Walram3

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben nieuw hier, dus excuses als dit probleem al eens in een ander topic behandeld is.

Maar mijn probleem is dus het volgende:

Ik heb mijn laptop meestal aan de oplader, en met opstaan oid gaat t stekkertje er wel ns uit.

Maar sinds vandaag valt mn laptop dan gelijk uit, en start ook niet meer op, totdat ik hem weer aansluit op de adapter.

Als ik die weer inplug doet ie t weer gewoon, maar t gekke is dus dat hij niet oplaad, maar het scherm wel ''helderder'' is net zoals wanneer hij ingeplugd is.

Ook brand het lampje niet meer naast de ingang van de adapter, wel op de adapter zelf, dus dat kan t probleem niet zijn.

Maar ik vraag me dus af hoe dit ineens kan, want het is aardig irritant om steeds je pc op te moeten starten als t stekkertje er per ongeluk uit gaat.

Nog wat aanvullende info waar jullie mss iets aan hebben: als ik dan de pc weer opgestart heb en naar bijv Facebook oid ga, dan moet ik me steeds opnieuw aanmelden, terwijl ik net daarvoor gekozen heb voor ''aangemeld blijven''...

Wie oh wie kan me helpen???

Bvd, Daan

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo Walram3,

Welkom op PCH:top:,

Kan jij voor de helpers alhier meer onfo geven betreffende jouw laptop(merk,type,enz.).

Als je de adapter loskoppelt zou deze moeten blijven werken op je accu.Dus zoals jij het uitlegt is jouw accu naar de vaantjes en ben je aan nieuwe toe.

Het beste is,om je accu een lang leven te geven,te werken enkel op accu to hij leeg is,dan bijladen en terug op accu.

De meer gevorderden op dit forum zullen misschien een andere mening hebben maar dan hoor je dat wel!:adore:

Amicale groeten.

Correos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat te lezen !

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.