Ga naar inhoud

laptop formatteren

Aanbevolen berichten

-ik wist niet precies waar ik dit moest plaatsen, maar dit leek me wel goede plek.

ik heb een (nieuwe) laptop. doordat ik er geen virusscanner op had heb ik een virusje erop gekregen(win32:jeefo, zwaar irritant geval) en ik heb zo'n programma gedownload die gemaakt is om jeefo op te ruimen. maar ik wil nu graag me laptop formatteren om er zeker van te zijn dat mijn laptop clean is.

dus ik start w7 vanaf de cd op. en ik krijg de optie om te formatteren. maar als ik mijn C schijf(enigste schijf) wil formatteren zegt hij dat hij dan misschien ook belangrijke software wist. dus ik vroeg me af of ik dan gewoon kon formatteren zonder dat ik mijn laptop *verniel*.

TL-DR - kan ik mijn laptop formatteren zonder belangrijke software van de fabrikant te wissen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo BlueScreenHater,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.