Ga naar inhoud

Computer is trager geworden

010890falcon

Aanbevolen berichten

Ik heb geprobeerd om weer een hijacklog te maken met de procedure als adminsitrator gebruiken maar als ik in comptabiliteit op ok druk dan gebeurt er niks en dus ook geen log file meer,

Probeer het eens als volgt:

- druk onderaan op de startknop en typ explorer en druk op enter. De verkenner wordt geopend.

- aan de linkerkant klikt u op "Lokale Schijf (C:)".

- aan de rechterkant DUBBELklikt u nu op Program Files(x86)

- daarna dubbelklikt u weer aan de rechterkant op Trend Micro (het kan zijn dat je dit niet ziet staan, scroll dan naar gewoon naar onder in die lijst)

- daarna dubbelklikt u aan de rechterkant op Hijackthis

- nu krijg je één bestandje: Hijackthis aan de rechterkant

- welnu, rechtsklik op dat ene bestandje Hijackthis en kies "Als administrator uitvoeren".

Zie afbeelding:

post-484-1417704675,9744_thumb.jpg

Probeer nu het logje te krijgen in je kladblok. Veel succes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 68
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Download ComboFix van één van deze locaties:

Link 1

Link 2

* BELANGRIJK !!! Sla ComboFix.exe op je Bureaublad op

1. Schakel alle antivirus- en antispywareprogramma's uit, want anders kunnen ze misschien conflicteren met ComboFix. Hier is een handleiding over hoe je ze kan uitschakelen:

Klik hier

2. Het kan voorkomen dat de computer meerdere malen opnieuw gestart moet worden, dit is normaal.

3. Dubbelklik op "Combofix.exe" om de tool te starten.

4. Klik niet in het scherm van Combofix als deze actief is, hierdoor kan de 'tool' vastlopen.

Noot !!! Als er een error wordt getoond met de melding "Illegal operation attempted on a registery key that has been marked for deletion", herstart dan de computer.

5. Wanneer ComboFix klaar is, zal het het een logbestand voor je maken. Post de inhoud van dit logbestand (te vinden als C:\ComboFix.txt) in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan alles uitvoeren tot aan dubbelklik Trend micro omdat ik niet naar beneden kan scrollen??

---------- Post toegevoegd om 22:15 ---------- Vorige post was om 22:09 ----------

Ik heb in afwachting combofix willen downloaden maar mijn PC geeft altijd een melding dat dit programma niet vaak wordt gedownload en mogelijk schadelijk is voor mijn PC??

---------- Post toegevoegd om 22:16 ---------- Vorige post was om 22:15 ----------

Hoe moet ik combofix op bureaublad opslaan want windows 7 ken ik niet goed?? Dat is weer een totaal ander bestuursprogramma dan windows XP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan alles uitvoeren tot aan dubbelklik Trend micro omdat ik niet naar beneden kan scrollen??

Je hoeft die uitleg in bericht 11 niet meer te doen. Je hebt het 2de hijackthis-logje al gepost.

Ik heb in afwachting combofix willen downloaden maar mijn PC geeft altijd een melding dat dit programma niet vaak wordt gedownload en mogelijk schadelijk is voor mijn PC??

Dat is een standaardmelding en die mag je negeren. Als je link1 met Internet Explorer download, dan krijg je onderaan een balk met "view download". Als je dat niet krijgt, bekijk dan eens de map Download op je bureaublad. Dubbelklikken op Combofix om het te starten.

(of ga naar Extra/Toon downloads in Internet Explorer. Druk op Alt om een menu te tonen in Internet Explorer en ga dan naar Extra/Toon downloads)

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de checklist om mijn anti-virus uit te schakelen vind ik nergens de procedure voor G-Data want die staat niet in de lijst!

Ik heb een collega gecontacteerd die ook G-Data als antivirus heeft. Hij zal je verder helpen met de procedure hoe je G-Data kunt uitschakelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rechtsklik rechtsonderaan op het icoontje van Gdata,vervolgens selecteer je Bewaker uitschakelen en Firewall uitschakelen.

Voor elk onderdeel kun je een tijd selecteren voor hoelang ze uitgeschakeld dienen te worden dus daar neem je best de hoogst mogelijke.

Na alle handelingen kun je deze ook gewoon terug inschakelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...

Ik heb gepoogd om Combofix zijn werk te laten doen maar nu staat er al meer dan 30 minuten in het venster "voltooid Deel 1 tot en met 43 en dat is alles, geen logfile of niks en ineens kan ik ook niet meer op het Internet? HELP!!

---------- Post toegevoegd om 15:40 ---------- Vorige post was om 15:40 ----------

Sorry het moet 1 tot 4 zijn en niet 43 en ik ben nu op via Notebook op het Internet bezig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.