Ga naar inhoud

Computer is trager geworden

010890falcon

Aanbevolen berichten

• Reacties 68
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik weet niet of ik iets doms heb gedaan door een schijfcontrole uit te voeren van mijn PC want op het einde van de schijfcontroole kwam er een foutmelding en nadien als de PC werd opgestart was er eerst een zwart bureaublad met alleen GDatashredder en prullebak te zien bovenaan en onderaan links de startknop. Nadien heb ik de PC nog eens opgestart en nu is alles weer normaal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een schijfcontrole op zich is absoluut geen slecht idee. De foutmelding en het moeizaam opstarten zijn niet helemaal logisch, maar als je nu geen herhaling van die problemen meer kent, zou ik me daar voorlopig geen zorgen over maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb systeemherstel gevonden via je duidelijke hints en het kunnen configureren en toepassen. Ik zie dat mijn PC terug veel sneller geworden is maar af en toe heeft het kleine blauwe zandlopertje toch wel effe tijd nodig zelfs voor simpele commando's zoals daarjuist om naar systeembeveiliging te gaan.

---------- Post toegevoegd om 11:49 ---------- Vorige post was om 11:46 ----------

Hallo Clarkie, ik heb eerst uitgevoerd wat kweezie wabbit me heeft gezegd, moet ik nu ook nog uitvoeren wat jij daarchter nog hebt vermeld of is dat 2x hetzelfde?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Clarkie, ik heb eerst uitgevoerd wat kweezie wabbit me heeft gezegd, moet ik nu ook nog uitvoeren wat jij daarchter nog hebt vermeld of is dat 2x hetzelfde?

Het zijn twee methodes om in systeemherstel te geraken.

Je hoeft het niet nog een keer uit te voeren.

Kweezie wabbit was iets sneller. ;-)

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.