Ga naar inhoud

gmail

riess084

Aanbevolen berichten

@ grenadier :

leuk dat je feedback komt geven, maar probeer naar de toekomst toe te vermijden om nieuwe vragen te posten in reeds lopende topics van andere mensen...dit heeft helaas verwarring en verlies van overzicht tot gevolg.

Wanneer je de vragen in een nieuw topic post blijft alles gegroepeerd en kan je dit nadien ook sneller terugvinden.

nu werk ik met de laptop vindt het niet goed dat die heel tijd moet draaien of kan het gaan kwaad?

Wanneer de laptop op een harde en stofvrije ondergrond wordt gebruikt kan dat absoluut geen kwaad...ik heb dagen dat mijn laptop gedurende 18 uren probleemloos continu in gebruik is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

KPN is geen browser maar een internetprovider.

Je hebt ook een e-mailaccount via je provider namelijk KPN vermoed ik.

JIj wil echter weten hoe je Gmail gebruikt?

Je hebt twee mogelijkheden.

Je gebruikt Gmail via webmail, dus inloggen via de webmail van Google via je browser ( Internet explorer, google chrome, firefox).

Of je voegt je Gmailaccount toe aan een programma op je PC, dit kan via Windows live mail of Outlook.

Op welke manier wil je werken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.