Ga naar inhoud

Doorlinken in Outlook 2010.

hanlim

Aanbevolen berichten

Heb sinds kort Office 2010 met Outlook. Als ik een mail ontvang waarbij ik via een koppeling moet doorlinken werkt dat niet. Ik krijg dan een pagina met alle programma´s waaruit ik kan kiezen om de snelkoppeling te activeren, maar wat ik ook aanklikt , er gebeurt niets!

misschien heb ik per ongeluk ergens iets aangevinkt waardoor deze functie geblokkerd is.

Geluukig laat ik uit voorzorg alle mail ook bij HGmail binenkomen en daar werkt het normaal, maar dat is zo´n gedoe aangezien ik mijn mail altijd via Outlook afhandel.

Graag tips

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je Internet explorer gebruikt voer dan onderstaande uit:

- Open Internet explorer.

- Druk op de Alt toets op je toetsenbord. Er verschijnt een menu.

- Ga naar het menu Extra en kies Internetopties.

- Op de tab Geavanceerd klik je onderaan op de knop Opnieuw instellen...

- Klik nogmaals op Opnieuw instellen.

- Klik op Sluiten en herstart internet explorer.

Opmerking:

Bovenstaande procedure kan ook volautomatisch gebeuren, door dit programma te downloaden en uit te voeren: reset IE naar standaardinstellingen (klik erop).

Meer info over het opnieuw instellen van IE, vindt u hier.

Lees ook onderstaande tips eens door:

Foutbericht wanneer u op een hyperlink klikt in Outlook

Links do not open: This operation has been cancelled due to restrictions in effect on this computer | MSOutlook.info

Hyperlinks wijzigen en repareren - Publisher - Office.com

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Dag hanlim,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Clarkie, Hanlim is op het moment op vakantie (ik ben haar neefje, ze heeft me even gevraagd het een en ander toe te lichten).

We hebben je oplossing geprobeerd, helaas zonder resultaat.

Vervolgens heb ik geprobeerd om Hanlim een aantal DLL's opnieuw te laten registreren (was een van de oplossingen die ik zo kon vinden, heb niet meer bij de hand welke exacte DLL's dat waren), dat werkte ook niet helaas.

Zodra Hanlim teurg is ben ik van plan om haar de volgende KB uit te laten voeren: You receive an error message when you click a hyperlink in Outlook

Het rare van het hele probleem is, dat als ze op een link klikt.. deze herkend wordt als een "unknown filetype", welke idd zou duiden op een incorrect geregistreerde browser, maar dat is helaas niet de oplossing :(

Als jij nog een ander idee hebt, van goh: dat zou het kunnen zijn, laat het aub weten!

Ik ben van plan om bij Hanlim langs te gaan in het nieuwe jaar om even alles na te lopen, dat gaat wat makkelijker :)

Alvast bedankt (ook namens Hanlim natuurlijk!), Joost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Joost,

Die oplossing die je in bericht 4 voorstelt kan je perfect laten uitvoeren hoor.

Maar die zou al uitgevoerd moeten zijn, want die tip staat ook in bericht 2 ( bij lees ook eens onderstaande tips) , of er is overheen gekeken.

Voer die tip ( en de andere indien nodig) maar uit zodra Hanlin terug uit vakantie komt. ;-)

Laat dan iets weten.

Groetjes,

Patrick

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 weken later...

Dag hanlim,

Hoe ver sta je met het oplossen van je probleem?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.