Ga naar inhoud

windows kernel mode driver

RITJEBMW

Aanbevolen berichten

ja laptop schakelt eigenlijk niet uit... BEELDSCHERM gaat even op zwart/ geeft die melding dat het beeldscherm terug hersteld werd en daarna herbegint het op identiek plaats waar ik eruit ben gevallen.

NVIDIA GE FORCE GT 330M Voor het beeeldscherm

dank alvast voor je hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja laptop schakelt eigenlijk niet uit... BEELDSCHERM gaat even op zwart/ geeft die melding dat het beeldscherm terug hersteld werd en daarna herbegint het op identiek plaats waar ik eruit ben gevallen.

dank alvast voor je hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

daarna herbegint het op identiek plaats waar ik eruit ben gevallen.

dank alvast voor je hulp

Kan je nadat beeldscherm zich herstelt heeft gewoon werken in Windows?

Kijk dan eens naar bericht 4.

De woorden " deze link" staan er in het rood, het is een link naar de download.

Klik erop en je komt op de site van nvidia.

Klik dan op Automatically Find Drivers For My NVIDIA-Powered Notebook.

post-23245-1417704676,6344_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Gelieve Speccy uit te voeren als de PC reeds enige tijd (+/- 1 uur) gebruikt wordt én belast wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.