Ga naar inhoud

PC is terug!

Gast

Aanbevolen berichten

Hallo, mijn PC is terug van reparatie, het moederbord was kapot :D

nu wil ik mijn schijf terug indelen in partities maar als ik doe: Rechtermuisklik op Deze Computer --> beheren, gebeurt er niets?? ik weet niet hoe ik anders daar kom :)

Ook nog hebben ze mijn toetsenbord verandert naar qwerty, dit heb ik al verandert maar als ik een wachtwoord instel bijvoorbeeld "azerty" en als ik dan later terug op mijn account wil gaan druk ik erop type ik "azerty" maar komt er te staan dat mijn wachtwoord fout is?? misschien omdat het bij dat scherm naar qwerty verandert ofso?

Het beheren van de schijf heb ik gevonden, nog steeds wil ik weten waarom er niks gebeurt als ik rechtermuisklik op Computer ---> beheren klik en er niks gebeurt. waarom kan ik mijn stationsletter niet veranderen naar D:?? die is toch nog niet in gebruik....

aangepast door Dalderup
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het al gevonden :) voor als jullie dat nog niet wisten zo heb ik het gedaan:

1: Configuratiescherm

2: Klok, taal en regio

3: Land en Taal

4: Bij nonatie, Nederlands (belgie) selecteren

5: in het zelfde scherm de Tab "beheer" aan klikken

6: Instellingen kopieren

7: Aanmeldingsscherm en systeem accounts aanvinken

8: Nieuw gebruikeraccounts ook aanvinken voor latere problemen te vermijden

9: "ok" Klikken, scherm wegklikken

Ik heb ook nog bij de tab "beheer" de systeemlandinstellingen verandert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn te zien dat het is opgelost.

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn te zien dat het is opgelost.

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Rechtermuisklik op Deze Computer --> beheren, gebeurt er niets?? hoe komt het dat er dan niets gebeurt? :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik rechtermuisklik op deze Computer doe --> eigenschappen werkt het wel maar bij Beheren niet, ik ben administrator als gebruiker maar toch denk ik dat ik word geblokkeert tot de toegang ervab

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat lijkt me op 't eerste zicht ook.

Probeer es in te loggen met gewoon 'admin' bij opstarten

anders zou je toch iets moeten zoeken waarmee, je achter het admin paswoord kan geraken ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik het via configuratie scherm doe en er op klik werkt het wel, als ik het via rechtermuisklik doe en dan beheren niet, En ik ben de hoofdgebruiker (eigenaar) van deze PC. Er zijn hierop 4 accounts waarvan ik alleen administrator ben, beveiligd met een wachtwoord dat ik alleen ken.

Hoe bedoel je met inloggen met admin bij opstarten? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.