Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Met welk 'programma' is deze website gemaakt.

Dit kan alleen maar liggen aan 'het taaltje' waarin het is geschreven.

En die zijn nou niet echt compatible op de opensource browsers lijkt me ....deze 'interpreteren' ook de code anders

bg

VenimK

Geplaatst: (aangepast)

Volgens mijn collega ligt de fout bij het gebruikte script om het menu te maken of bij een fout in het css.

Aangezien je geen css gebruikt (voor zover ik kan zien) zal het dus in het java script zitten.

Hij adviseert om een ander script te zoeken om het menu te maken en enkel code te gebruiken conform de W3C standaarden.

Met de The W3C Markup Validation Service kan je webpaginas laten checken op fouten tegen de standaarden.

Verder geeft hij de raad om eens op hotscripts te zoeken naar een ander script om een menu te maken.

aangepast door kweezie wabbit
Geplaatst:

Werkt normaal voor mij met firefox 8 voor mac op 1920x1200

Maar indien een website niet werkt ligt het meestal aan de ontwerper van de website. (of de browser die de standaarden niet wil volgen, kuch chrome kuch)

En trouwens browsers zijn een soort van apart platform binnen een OS, moeilijk om uit te leggen maar komt er bijvoorbeeld op neer dat firefox voor windows of mac ongeveer dezelfde resultaten zal geven.

Geplaatst:

Dank allemaal voor de (vlotte) reacties en het meedenken! Het probleem is opgelost. Er was een aanpassing nodig van de software leverancier aan mijn websitebouwer. Wat precies weet ik niet, want dat is mij niet meegedeeld. In ieder geval was het dus technisch van aard. Blij dat de website t nu ook op elke MAC goed doet vwb het navigeren in het menuutje, en ik neem aan dat dit ook nu voor Chrome gebruikers het geval is.

Vriendelijke groet,

Raphael

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.