Ga naar inhoud

Printer HP-CSI 970 CXI


woesj

Aanbevolen berichten

Ik bezit een deskjet HP-CXI 970 printer.Ik heb een nieuw inktpatroon geplaatst (eerst omhulsel er af genomen),maar wat zie ik ,uit mijn printer komen alleen nog onbeschreven bladen.

De printer beweegt,maar er staat geen tekst op de bladen.

Ik gebruik nochtans hetzelfde merk van inktpatroon als het voorgaande inktpatroon.Het is exakt hetzelfde.

Er stond en figuurtje op van een Sint Bernardus hond.

Ik heb dat inktpatroon gekocht in een Saturn winkel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier vind je de tips die HP geeft in geval van cartridgefouten bij jouw toestel.

Ik meen begrepen te hebben dat de aangekochte cartridge niet origineel is, het herkennen van de cartridge kan ook een mogelijk probleem zijn...door gebruik te maken van originele cartridges heb je de zekerheid dat de kwaliteit en de compatibiliteit in orde is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het product dat ik kocht is van het merk Diamond type ARZH001 en geschikt voor deskjets 880c/890C/895 CXI/900series/1100 en

1200series/1600 serie.

Cartridge gekocht bij Saturn.

Mijn vorige inktpatroon was van dezelfde makelij en in de dezelfde winkel gekocht en gaf geen enkel probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ik zit nog steeds met hetzelfde probleem.Printen kan ik nog steeds niet.Waarschijnlijk moet ik mij een nieuwe printer aanschaffen.Maar dewelke ?

Ik print niet zoveel (enkele bladzijden per maand),maar ik zou wel willen dat ik foto's kan afdrukken.

Kan ik iets ondernemen tegen het uitdrogen van de inkt ? (aangezien ik weinig print).

Printer met economisch verbruik is gewenst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk moet ik mij een nieuwe printer aanschaffen.

Waar haal je die stelling vandaan? Heb je ondertussen meer informatie gevonden via HP?

Ben je zeker dat je de cartridge goed geplaatst hebt, vaak moet je een klik horen bij het plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.