Ga naar inhoud

pc weeral terug traag na 2 maanden


patrickvan71

Aanbevolen berichten

Probeer eens Internet Explorer terug te zetten naar de standaardinstellingen.

- Open Internet explorer.

- Druk op de Alt toets op je toetsenbord. Er verschijnt een menu.

- Ga naar het menu Extra en kies Internetopties.

- Op de tab Geavanceerd klik je onderaan op de knop Opnieuw instellen...

- Klik nogmaals op Opnieuw instellen.

- Klik op Sluiten en herstart internet explorer.

Opmerking:

Bovenstaande procedure kan ook volautomatisch gebeuren, door dit programma te downloaden en uit te voeren: reset IE naar standaardinstellingen (klik erop).

Meer info over het opnieuw instellen van IE, vindt u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb thuis ook een oude pc met slechts 256 mb ram. Hij runt ook op xp. Ik heb wel ondervonden dat bij mij surfen zeer traag gaat op internet explorer, maar een pak sneller op mozilla. Sindsdien werk ik hier mee. Wat je in xp ook kan doen voor wat snelheid (als het je niet kan schelen hoe xp eruit ziet) is rechtermuisknop op deze computer, dan eigenschappen. Dan ga je naar het tabblad geavenceerd en kiest binnen het gedeelte prestaties voor instellingen. Dan ga je naar het tabblad visuele effecten en je klikt het bolletje aan bij beste prestaties. Dit maakte mijn pc een heel pak sneller. Het enige nadeel is dat je dan wel de windows 2003 look krijgt wat vele mensen niet graag hebben. Als je terug de xp look wil, kan je wel in het kader dat je daaronder ziet vink je dan visuele stijlen op knoppen en vensters toepassen en dan krijg je terug xp look, maar toch heel wat snellere prestaties.:top:

aangepast door eques
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.