Ga naar inhoud

nieuwe installatie windows 7,

Nielssiee

Aanbevolen berichten

ik heb een probleem met de installatie van windows 7 ik krijg namelijk de melding dat er installatie bestanden niet aanwezig zijn, op het eind krijg ik dit

[h=2]Boot selection failed because a required device is inaccessible.[/h]

ik heb het forum bekeken en heb verschillende opties geprobeerd

namelijk op 28 juni 2011, 15:32 heeft iemand een bericht gepost. maar ik kom er nog niet uit.

wat ik probeer, ik heb windows 7 ultimate die wil ik proberen te installeren. alles gaat goed tot het 2e punt van de installatie namelijk "installeren van windows" dan zegt hij dat er geen installatie bestanden aanwezig zijn. ik druk op verder en krijg de melding zoals hierboven is beschreven (vet gedrukt)

na enige tijd op google te hebben gekeken kwam ik op dit forum uit. ik probeer doormiddel van USB te booten maar ik krijg de USB niet NTFS geformateerd.

hoe krijg ik dit voor elkaar

3 dingen heb ik geprobeerd

- HP USB Disk Storage Format Tool

- windows 7 formateren

- en via cmd zoals hier word beschreven (Convert FAT or FAT32 Volume to NTFS - Windows 7 Forums)

bij die laatste krijg ik een melding dat het niet is gelukt. (bij de andere 2 werkt het ook niet)

oow ja ik heb een recovery disk gedownload maar die werkt ook niet,

ik heb een hp laptop met 4 partities

1 SYSTEM ongeveer 116 MB

2 primair ongeveer 300 gig

3 RECOVERY (weet ik zo niet meer)

4 HP TOOLS (weet ik zo niet meer)

ik hoop dat iemand mij kan helpen want ben ten einde raad

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kom dus niet verder dan stap drie ik krijg dan een foutmelding dat de installatie onderdelen niet aanwezig zijn. dit is nu denk ik de 4e keer dat ik op een pc windows 7 zet en dit is de eerste keer dat ik dit krijg. ik wou met een bepaalde recovery disk opnieuw de partitie RECOVERY activeren maar dat is nog niet gelukt omdat ik de recovery disk niet op een usb krijg? hoe krijg ik een iso bestand op een fat32 geformateerde stick?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Betreft het een originele Windows installatie-dvd of........?

Voer je de installatie uit vanaf dvd of nog altijd die stick?

Waarom wil je vanaf USB-stick installeren, staat Windows op die stick?

Als je vanaf een stick wil booten moet je via het BIOS zorgen dat je USB stick als eerste kan opstarten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Nielssiee,

Wij hebben uw discussie gesloten wegens het vermoeden van illegale praktijken. Het downloaden/ installeren van illegale software is een schending van de wetgeving op het copyright. Als forum mogen/willen/kunnen we hier geen hulp aanbieden om zelf niet in problemen te komen.

Bij vragen of opmerkingen mag u me per privébericht contacteren.

Vriendelijke groeten,

Clarkie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.