Ga naar inhoud

harde schijf Iomega 320GB

lolo

Aanbevolen berichten

Help ik heb een groot probleem mijn harde schijf werkt niet meer.Heb hem nu al 2 jaar nooit een probleem mee gehad tot nu.Kan misschien zijn door het virus dat kort geleden op mijn pc stond.Ook al geprobeerd bij andere PC's maar daar lukt het ook niet op.Hij vraagt steeds om te formatteren maar dan verlies ik al mijn data kan iemand mij helpen AUB?

---------- Post toegevoegd om 19:18 ---------- Vorige post was om 19:16 ----------

Alstublieft reageer snel want maandag heb ik de schijf al nodig :adore:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt nog enkele topics open staan.

Op eentje kreeg je geen beeld, hoe ver sta je daar?

Op welke PC heb je nu die externe schijf geprobeerd?

Verwijder je de schijf ook altijd via de functie "veilig verwijderen" ?

Maak een screen ( schermafbeelding) van je schijfbeheer en plaats die afbeelding in een volgend scherm.

Klik op Start, klik op Uitvoeren, typ compmgmt.msc en klik op OK.

Klik in de consolestructuur op Schijfbeheer. Het venster Schijfbeheer wordt weergegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel mijn laptop gaat nog altijd niet (het scherm door die game te spelen) gebruik nu de PC van een vriend

---------- Post toegevoegd om 10:18 ---------- Vorige post was om 10:16 ----------

Hoe maak ik een schermafbeelding?

Als die vriend vista of Windows 7 gebruikt kan het via het knipprogamma.

http://www.pc-helpforum.be/f279/hoe-maak-ik-een-printscreen-met-32946/

Betreft het Windows xp, gebruik dan de toetsencombinatie alt+printscreen.

Open dan het programma paint en kies daar plakken.

Kies dan opslaan.

Hoe je de afbeelding kan plaatsen lees je hier.

Een afbeelding van de schijf in schijfbeheer zou toch handig zijn.

Werkt die schijf op de PC van je vriend?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar daar is nu het raadsel hij zit bijna vol 270GB maar op mijn PC wilt hij het niet openen maar op mijn TV kan ik al mijn films die eropstaan zien

---------- Post toegevoegd om 17:06 ---------- Vorige post was om 17:02 ----------

Misschien kan het zijn doordat ik mijn harde schijf uit de USB poort heb getrekt toen ik opeens een blauw scherm kreeg juist hetzelfde als dit

---------- Post toegevoegd om 17:07 ---------- Vorige post was om 17:06 ----------

ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.