Ga naar inhoud

geforce 8400 GS


socrates1

Aanbevolen berichten

Hallo lezers,

Ik ben al een aantal dagen aan het proberen een probleem op te lossen maar het is tot nu toe bniet gelukt.

Ik wil graag 2 beeldschermen installeren. Mijn moederbord had maar een VGA uitgang.

Ik heb daarom een videokaart Geforce 8400 geïnstalleerd. Deze kaart heeft twee uitgangen. 1 VGA en 1 DVI-I.

Ik heb een scherm (Synsmaster 913N) verbonden via een VGA kabel en het 2de scherm (gnr TS702) via DVI-I kabel. Ik krijg het tweede scherm niet in werking. Opmerkelijk is dat het opstartscherm wel via de gnr monitor loopt maar dat bij opstart windows het overspring naar de Syncmaster. Het gnr scherm krijgt dan geen signaal meer.

Wie kan me helpen?

Rinus van Helvoort

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de tekst uit link1 kom je op een gegeven moment onderstaande tegen, daar moet je instellen welke weergave dat je wil gebruiken.

Wil je hetzelfde beeld op je tweede scherm kies je dupliceren.

Wil je op het tweede scherm een ander beeld kunnen krijgen kies dan uitbreiden.

Via de twee andere functies ( weergeven op 1, weergeven op 2) kies je op welk scherm je beeld wil.

post-23245-1417704677,6377_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.