Ga naar inhoud

HP Scanjet 3770


regor

Aanbevolen berichten

Mijn HP Scanjet 3770 werkte op mijn PC in Windows XP. (heb hiervan installatie CD's )

Nu heb ik laptop met Windows Vista. Deze weigert mijn Scanner . Ook bij installatie met driver voor Windows Vista voor deze scanner lukt het niet . Zelf de installatie op mijn PC lukt niet meer ( herkent mijn Scanner niet - vindt hem niet ).

Help !!! Dank U

Regor

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb dit al honderd keer geprobeert ! Het lukt niet om op mijn Laptop wil het programma " Basic .... te installeren.

Honderde keren loopt hij de procedure door , maar na verloop is het programma ( driver ) nog steeds niet geinstalleerd en te vinden in de software programma's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens wat ik terug vond kan je tijdens het installeren een waarschuwing krijgen dat de installatie misschien niet correct verlopen is, dan moet je klikken op "het programma is correct geïnstalleerd.

post-23245-1417704678,2229_thumb.png

Onderstaande is ook nog terug te vinden, je scanner kan enkel gebruiken van de basisbehoeften.

Er wordt aangeraden te upgraden naar... in mensentaal dus een nieuwe scanner.

Maar met het installeren zou je toch moeten kunnen scannen met Windows photo gallery.

post-23245-1417704678,1877_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

En hoe weet je dat het niet correct geïnstalleerd is?

krijg je een foutmelding?

Ja krijg foutmelding " niet correct geinstalleerd " klik dus dan op programma correct geinstalleerd ! Maar programma nergens te bespeuren . Kan programma opslagen en downloaden doch ik kan et niet installeren.

Regor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat om een basis driver, die zie je niet staan bij je programma's.

En volgens wat ik gelezen heb kan je enkel scannen via het programma Windows photo gallery.

Dus open eens Windows photo gallery en kijk de mogelijkheden eens na.

Ook valt er op de site van HP te lezen dat je best een andere scanner kan kopen als je alle functies van een scanner wil gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.