Ga naar inhoud

Picasa 3

bernard

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn foto,s in ,, mijn afbeeldingen ,, opgeruimd ,en veel verwijderd, en alle mapjes weer geordend met

een nieuw nummer , bv. 001 - 002 - 003 enz.

Nu heb ik alles netjes voor elkaar , alleen als ik nu picasa open, dan staat daar van ieder mapje alleen het eerste

fototje .

Waar is de rest dan gebleven , en nog liever , hoe krijg ik deze weer terug zoals ik ze in mijn afbeeldingen heb

staan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als Picasa opstart zou deze automatisch moeten gaan scannen voor nieuwe foto's. Hiervoor is waarschijnlijk ook een optie om dit handmatig te doen. En, als je op een mapje drukt staat er dus maar één foto? En heb je de mappen hernoemt in Picasa of in de Windows verkenner? Sorry, veel vragen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

post-15738-1417704678,3192_thumb.jpgZo was het inderdaad , als ik nieuwe foto,s had en in mijn afbeeldingen had staan , danwas het zo dat als ik picasa opende ,begon deze de nieuwe foto,s gelijk te scannen .

Hoe moet ik de mappen herbenoemen , en hoe kom ik in verkenner ?

Verder is het ook nog een ander probleem , ik heb in mijn afbeeldingen 67 mappen met foto,s staan en die stonden ook in picasa .

Daar zijn er nog maar 13 mappen van over , en waar die andere zijn ??????????????????

Ik probeer een foto van mijn scherm bij te voegen , dat zegt jullie misschien meer ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de map ,mapaan picasa toevoegen staat eenmaal scannen aangevinkt .

Moet dat misschien : altijd scannen worden ?

Want links staan wel alle mappen van mij groen aangevinkt

En dan bedacht ik dit ,

Als ik in mijn afbeeldingen een mapje heb omgenummerd ,moet ik dan nog in mijn bestand iets bevestigen of is het zo , dat als ik klaar ben met omnummeren ,dat het dan verder klaar is ??

aangepast door b.l.tijdens
Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt in zoverre , de foto van het mapje dat ik in picasa zie ,moet ik op klikken en dan naar bestand , map aan bestand toevoegen .

Dan gaat hij deze map scannen en verder niet . Als ik dan weer naat de volgende ga en weer naar bestand , dan is he vinkje bij altijd scannen weer weg en eenmaal scannen is weer aangevinkt .

verder heb ik nog maar steeds dezelfde 13 mapjes in picasa staan en de andere in mijn afbeeldingen komen nog niet weer terug

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.