Ga naar inhoud

Sony Vaio herkent nieuwe externe harde schijven niet

eekastar

Aanbevolen berichten

Asus je hebt t geflikt!

De truc met het infcache.1 bestandje kende ik al en hielp (mij) niet. Maar bij de commentaren onder t het door jou gelinkte artikel stond de oplossing: Bij het installeren van stuurprogramma handmatig de computer doorzoeken op dit adres: C:\Windows\winsxs . Windows waarschuwt dan voor n niet erkend stuurprogramma -> toch installeren. Zonodig herhalen tot alle USB opslag apparaten werken.

Bijgaand de text in t Engels:

1. Go to Control Panel –System and Maintenance — System — Device Manager.

2. In the Device Manager, expand the tree of Human Interface Devices.

3. Update the driver for all Unknown Device.

4. Of course Windows Vista won’t find any new device. When prompted select Browse my computer for driver software.

5. Enter or browse to C:\Windows\winsxs as the driver location and press the Next button.

6. If the system warns you about unsigned driver, just go on.

7. At this point windows Vista should install the right driver for your device.

8. Done!” It worked for me with all my problem usb devices, though I did it three times in a row to fully recognize my device

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat te lezen, tevens bedankt voor het plaatsen van de feedback !...:top:

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen… ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.