Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Start Hijackthis op. Klik met de rechter muisknop op de icoon en kies dan voor “Run as administrator" of "Uitvoeren als administrator".

Selecteer “Do a system scan only”.

Vink alleen de items aan die hieronder zijn genoemd:

O4 - HKCU\..\Run: [EPSON SX100 Series] C:\Windows\system32\spool\DRIVERS\W32X86\3\E_FATIEDE.EXE /FU "C:\Users\HOOFDG~1\AppData\Local\Temp\E_S3716.tmp" /EF "HKCU"

Klik op 'Fix checked' om de items te verwijderen.

Na de fix doe je een nieuwe scan en controleer of de lijn verwijderd is.

Als de lijn niet verwijderd is, start de pc dan op in veilige modus en voer de fix dan nogmaals uit.

Als deze lijn verwijderd is, ruim dan het register op met CCleaner (zie ook bericht nr 12)

Herstart de pc en kijk of dit enige invloed heeft gehad op je probleem.

• Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

ok, ik zal het doen en het logje hier plaatsen.

Ik weet alleen niet of ik vandaag nog kan reageren, ben van 8u20 bezig met opstarten en na x aantal keer heb ik nu pas internetverbinding (12u20). (ben de tel al kwijtgeraakt, evenals mijn geduld om de pc weg te gooien bijna)

---------- Post toegevoegd om 12:25 ---------- Vorige post was om 12:20 ----------

de lijn is verwijderd, ik ga sebiet terug opstarten.

ondertussen zal ik wat print screens plaatsen, mss dat jullie daar iete raars op zien want ik begin (met mijn erg beperkte kennis) te denken dat het probleem ligt bij het toestel in mijn pc dat de verbinding maakt met het internet..

bijlagen volgen..

Geplaatst:
Herstart de pc en kijk of dit enige invloed heeft gehad op je probleem.

heb om 13u de pc herstart en nu (19u30) pas terug internetverbinding.

Geplaatst:

heb de pc deze nacht niet afgesloten, maar laten opstaan.

maar dat is blijkbaar ook geen optie.

ik heb nu nog wel steeds internetverbinding maar kan de snelkoppelingen op men bureaublad niet meer gebruiken. ze staan er nog wel steeds op maar ik kan er niet op klikken. Ik moet nu steeds via het windows-embleem en dan internet explorer brwoser starten om iets van het internet te kunnen zien.

Maar wel een pak makkelijker dan 25 keer opstarten ;-)

Geplaatst:

Verander je draadloze netwerk van openbaar netwerk naar particulier, privé of thuisnetwerk als je kan.

Kan je van iemand een WIFI usb adapter lenen en daarmee proberen?

Je moet dan wel de drivers voor die adapter ook installeren.

Als dit wel probleemloos werkt, zit de fout in de huidige Wifi adapter.

Geplaatst:

ik kan kiezen tussen openbaar en particulier, ik verander het steeds naar particulier, maar het staat de volgende keer weer op openbaar.

ik heb net al een verbinding willen maken met een andere onbeveiligd netwerk hier in de buurt en dat lukte ook niet "enkel lokaal"

kan ik dan best terug naar de pcwinkel gaan en een andere wifi-adaptor laten steken ?

Weet er iemand wat dat zou kosten ook ? want laptop is 5 jaar oud en mss de kosten niet waard.

Moest ik alles kunne overzetten had ik allang een andere gekocht, maar heb de bv de cd van office niet meer in mijn bezit en dit gebruik ik dagelijks.

Geplaatst:

nu zie ik net iets wat ik nog niet had gezien.

ipv wifi313 staat er nu een huisje , zou het kunne dat dit het einde van de problemen betekend?

Ik hoop het, zie bijlage [ATTACH]15395[/ATTACH]

huiske.docx

Geplaatst:

Dat huisje betekent inderdaad dat je een particulier netwerk (of thuisnetwerk) gebruikt.

Een openbaar netwerk wordt voorgesteld door een bankje.

Ik heb hier geen draadloos netwerk dus is het een beetje gokken naar de juiste benaming en procedure maar het zal wel lukken denk ik.

Klik nu op aanpassen en kijk of je de optie automatisch verbinden kan vinden en vink deze aan.

Misschien moet je een andere tab openen of op instellingen klikken om de opties te vinden maar ze zijn er wel.

Vink ook de optie altijd verbinden zelfs als het ssid niet wordt uitgezonden aan.

Bewaar de wijzigingen met OK.

Kijk ook bij draadloze netwerken beheren (link in lijst aan de linkerkant) of er nog andere netwerken gevonden worden en Verwijder alle netwerken behalve je eigen netwerk.

Herstart de pc en kijk of je nu netwerk hebt bij het opstarten.

Geplaatst:

heb de instellingen aangepast, behalve automatisch verbinden, die zie ik niet staan.

het probleem is niet opgelost want nu is het netwerk terug openbaar en onbekend.

als ik verbinding heb, zie ik wel staan, draadloos en lan (lan niet verbonden)

moet ik die lan verbinding ook verwijderen ?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.