Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een Medion XP-PC met de volgende Dvd spelers, die beide niet meer werken.:

Sony DVD-ROM DDU-1615 en Sony DVD-RW DW-Q31A

In apparaatbeheer staat bij beide een geel uitroepteken !!

Ik krijg de melding: Windows kan het apparaatstuur programma voor dit apparaat niet in het geheugen ladenn. Mogelijk is het stuurprogramma beschadigd of het ontbreekt (code 39)

Ik heb geprobeerd een nieuw programma te vinden maar dat lukt niet.

Kan iemand mij verder helpen?

• Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Klik met de rechtermuisknop op één van de dvd-spelers, en klik op: stuurprogramma bijwerken. Als dit niet werkt, klik dan met de rechtermuisknop op: Installatie ongedaan maken en daarna met de rechtermuisknop op: zoeken naar gewijzigde apparaten. Hierna zou hij ook weer moeten gaan zoeken naar drivers.

Geplaatst:

Beste Gerjannn, Bedankt voor de reactie.

Heb beide geprobeerd maar het lukt niet.

Na het zoeken van stuurprogramma komt de melding: er is geen betere software voor de hardware gevonden.

Na het verwijderen en opnieuw zoeken, komen de DVD's weer terug mét het gele uitroepteken en de melding dat ze niet zullen werken.

Hoe nu verder??

Geplaatst:

Ik heb Fixit laten draaien, maar zonder resultaat.

Hij stopt met de melding: Er is een fout opgetreden in Microsoft Automated Troubleshooting Services. BootsTrapp en het programma moet worden afgesloten.

Daarna kwam de melding om het Microsoft te melden. Ik kon het foutrapport niet kopiëren.

Graag volgende oplossing!! M.vr.gr.

---------- Post toegevoegd om 13:40 ---------- Vorige post was om 13:28 ----------

Dit was de melding die ik wel kon kopiëren:

EventType : clr20r3 P1 : matsboot.exe P2 : 3.0.0.46 P3 : 4e01906e

P4 : mscorlib P5 : 2.0.0.0 P6 : 4e154d36 P7 : 20a2 P8 : 7

P9 : n3ctrye2kn3c34sgl4zqyrbfte4m13nb

Geplaatst:

Iets dergelijks heb ik ook en krijg dan een geel uitroepteken bij bij MTP device .

Als ik vooraf De Windows mediaplayer start en klein in de balk zet ,kan ik via Mijn computer de cd opstarten.

Ik ben aql een halfjaar aan het modderen en nu werkt het met wat kunst en vliegwerk!

Dit probleem heb ik al aan diverse cracks voorgelegd maar die weten niet wat het is.

Alles opnieuw installeren is dan het advies .

Probeer het eens !

Geplaatst:
Ga naar start dan uitvoeren.

Typ cmd.exe en klik op OK.

Typ dan sfc /scannow ​(let op de spatie tussen sfc en /)

Sorry ,dit gaat boven mijn pet .

Ik heb gedaan wat je schreef maar hoe verder?

@ouweduiker,

Deze tip is bedoeld voor de topicstarter met name Hadi, niet voor jouw.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.