Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Mijn dochter heeft een maxbook, en zet een Word document op haar hotmail. Daarna opent ze haar hotmail op de vaste PC, en wanneer ze dan het worddocument opent valt de PC uit , start terug op en valt dan terug uit. Zo meerdere keren. Daarna laat ik NOD32, HitmanPro en Malwarebytes lopen om het probleem op te lossen. Maar indien wij terug het document openen via hotmail krijg ik weer hetzelfde probleem. Wie kan mij helpen a.u.b.

Dank U

Roger

Geplaatst:

Kan u op de pc van uw dochter het volgende uitvoeren?:

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

14222d1319540643t-standaardtekst-speccy-speccy-nederlands.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

Geplaatst:

Hallo Gerjannn,

Speccy geinstalleerd op de apple macbook, maar blijkbaar gaat dit niet, alles is onleesbaar.

Bestaat er ook zoiets voor een MAC;:-)

Geplaatst:

Titel klopt niet vermoed ik, het is niet de macbook die uitvalt maar de pc? Persoonlijk vind ik het niet de moeite om een antivirus te installeren op mac maar je weet natuurlijk nooit.

Ik werk al 2 jaar intensief op mac en heb nog nooit last gehad van een virus.

Ik betwijfel of het probleem van de uitvallende pc iets te maken heeft met de mac, ik stel voor dat de pc uitgebreid getest word door een of meerdere virus scanners (zorg dat je de recentste updates hebt)

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.