Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als ik een pps wil openen krijg ik volgende melding : " er zijn andere bestanden, de geselecteerde locaties bevatten geen afbeeldingen waarvan geen voorbeeld kan worden weergegeven, maar er bestaan ook andere bestanden. Klik in het menu beeld op alleen afbeeldingen weergeven als u deze wilt weergeven. "

Ik kan wel op voorbeeld klikken en dan krijg ik alles in miniatuur te zien. Weet iemand raad

Windows 7, MS Office 2010,

Geplaatst:

Heb ik reeds gedaan + Virusscan + scan van Malwarebytes, het bestand eerst opslaan en daarna proberen te openen lukt ook niet.

Als ik het eerst opsla en dan powerpoint open en het bestand open via : " bestand -openen lukt het wel.

Raar

Geplaatst:

Initeel in een e-mail maar zelfs als het opsla opent het niet, lijkt wel of pp geen .pps extensie kan openen, nochtans zijn alle hulp en conversie progs geinstalleerd

Geplaatst:

Gaat het enkel over 1 PPS of heb je het probleem bij alle Powerpointbestanden?

Is het voor jouw mogelijk om dat bestand in een volgend bericht te plaatsen, zo kunnen we het zelf testen, als het probleem enkel bij die ene is.

Geplaatst:

pp 2010 kan geen bestand openen van het type .pps als ik op het icoontje klik, alleen als ik via bestand=> openen ga dan opent hij wel en kan ik hem in bv ppsx opslaan waarna hij wel opent via het icoontje. Dit is het geval bij alle .pps extensies

Geplaatst:

Allemaal al geprobeerd, office verwijderd, ccleaner laten lopen, office terug geinstalleerd. Powerpoint wilt gewoon geen .pps openen. ppt, ppsx etc zijn geen probleem.

Op een andere laptop van zelfde merk met zelfde windows en dezelfde office lukt het wel. Software is legaal van Academic download

Geplaatst:

Probeer je deze powerpoint presentaties vanaf een website of vanuit een e-mail programma te openen?

Selecteer Powerpoint als standaardprogramma (voor alle extensies PPS/PPT/PP*) via Start -> Standaardprogramma's -> Een bestandstype of protocol aan een specifiek programma koppelen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.