Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Het was vrijdag middag en ik had in de middag wat uitgeprint, alles ging goed en verliep prima. ik had dus wat uitgeprint :).

Later die avond wou ik weer wat uitprinten dus ik drukte op de "POWER ON" knop hij ging aan, het schermpje (op de printer) brandde 2 seconden en toen viel die weer uit. dus ik nog een paar keer proberen. maar er kwam geen beweging in, aantal keren de stekkers na gekeken of die er goed in zaten. die zaten er gewoon goed in. af en toe ging die weer 2 seconden aan als ik hem aan drukte maar viel daar na meteen weer uit.

Hij is denk ik overleden en ik ben toe aan een nieuwe printer.

Maar een maand daar voor had ik net 2 pakjes inkt gekocht op 123 inkt, van 40 euro per stuk (elk kleurtje in 1 doosje, had er 2 dus eigenlijks elke kleur 2x.)

Beetje zonde om dan zomaar 80 euro weg te gooien toch?

Maar nu kan ik geen printers meer vinden met de zelfde inkt type, dus ik zou graag aan jullie willen vragen of jullie mee willen helpen zoeken voor een printer waar mijn inkt wel in past. De printer die ik eerst had kan ik ook nergens meer vinden (Canon Pixma MP510)

De inkt typen zijn: BCI-3 BCI-6 PGI-5 en CLI-8

Mvg, Danny

Geplaatst:

Ik denk dat je niet zo veel mogelijkheden hebt : je kan op zoek gaan naar een tweedehandsprinter, maar dan weet je niet wat je koopt...je kan contact opnemen met de leverancier van je inkt, hem het probleem voorleggen en informeren of ie bereid is de cartridges terug te nemen...of je kan ze zelf verkopen op een zoekertjessite.

Geplaatst:

2e hands spullen kopen houd ik niet van, dan betaal ik liever een paar euro meer weet je, als het van een kennis dan kan het nog :). zoekertjes site hou ik ook niet van om vreemden aan de deur te krijgen, je weer immers maar nooit of de personen te vertrouwen zijn. en ik denk niet echt dat 123 inkt bereid is om het terug te nemen.

Maar wat ik wel zo vreemd vind, eerst deed de printer het gewoon nog normaal. en opeens wil ik wat uitprinten en dan doet die het niet meer. kan er niet iets fout zijn gegaan met de printer?

Geplaatst:

Vermoedelijk wel...je kan nog eens alle aansluitingen checken, eventueel kabels checken en stopcontact nazien...

Als dat niets uithaalt valt de oorzaak van de problemen inwendig te zoeken.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Fijn dat te lezen !

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.