Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste,

Al sinds een aantal maanden kan ik niet meer inloggen op msn.

Als ik erop inlog lukt het, dan kom ik op het normale scherm uit van msn en na 1 sec logt die weer uit?

En op andere pc's en laptops heb ik dit niet aan de hand (met het zelfde msn adres).

Geplaatst:

Bedankt gerjannn dat werkt,

Trouwens iets wat hier nu niet mee te maken heeft:

Mijn pc (medion)heeft geen wifi kaart erin zitten?

Op site's zoals computerland verkopen ze er voor 5 euro?

Kan ik er zo een zelf insteken en is dat een goede dan?

Geplaatst:

Of dit past verschilt per pc, en weet dus niet zeker of dat past. Hier in Nederland (en in België ook naar alle waarschijnlijkheid) kan je ook een wifi-adapter kopen die je in de usb-poort doet, dat werkt hetzelfde als zo'n kaart. Deze zijn wel rond de 30 euro. Let wel op dat deze Wifi-b/g/n ondersteund, alleen b/g is niet zo snel.

Geplaatst:

Dat van die usb lijkt me iets goed ja, daar ga ik eens een nachtje over slapen :P

En dan nog iets, mijn pc heeft geen sound card en dus meot ik altijd met oortjes luisteren? zo'n een kaart erinsteken is dat moeilijk en waar kan ik dat kopen?

Geplaatst:

je kan het beste dan boxjes kopen, deze zijn tegenwoordig ook niet zo duur meer, voor 30 euro heb je al iets met heel leuk geluid. die kan je gewoon in het (groene) gat doen waar je nu je oordopjes in doe.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.