Ga naar inhoud

toevoegen users en pc onder active directory in server 2008

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dit is een specifieke vraag ivm windows server 2008 R2 64. Ben bezig met cursus in avondschool ivm client server.

Bij de "active directory - gebruikers en computers" - wil ik enkele accounts bijmaken en daarna een groepsbeleid (group policy)....

>Het aanmaken van accounts moet dit onder users?

>Het toewijzen van computers van een domein, moet dit enkel onder computers?

>Waarvoor dienen de andere zaken onder domein01.local?

post-1879-1417704682,7572_thumb.jpg

Geplaatst:

Excuses, ik denk dat we je topic zijn misgelopen..

Onderstaande boeken gebruik ik voor school, en in deze boeken leer je alles over Windows Server 2008.

bol.com | Netwerkbeheer met Windows Server 2008 / 1 / deel Inrichting en beheer op...

bol.com | Netwerkbeheer met Windows Server 2008 / 2 / druk 1, Jan Smets & Smets,...

Je vragen (voor zover ik het weet):

>Klopt, vanaf daar kan je ook rechtermuisknop op de gebruiker>Copy. (of iets dergelijks.)

>Als je een werkstation heb(bijv. Windows 7) voeg je deze aan het domein toe door in het werkstation met de rechtermuisknop op computer te klikken en dan eigenschappen, en vanuit daar kan je de instellingen wijzigen en het werkstation toevoegen aan het domein.

>Welke zaken bedoel je?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.