Ga naar inhoud

Windows Live Mail - Kan de inhoud van berichten niet printen


Aanbevolen berichten

Sinds kort kan ik de inhoud van berichten niet meer printen, het enige wat er geprint wordt is de informatie v/h bericht zijnde:

Van:

Datum:

Aan:

Onderwerp:

( Maar het bericht zelf wordt niet geprint )

Heb alle instellingen al nagezien, maar kan niets vinden wat de oorzaak zou kunnen zijn.

Ook heb ik al een Systeemherstel gedaan zonder resultaat.

Het is voor mij een groot raadsel en kan mij niet direkt een oplossing bedenken

Het probleem doet zich ook voor in Incredimail, vandaar dat het probleem dieper moet zitten

Kan mij iemand helpen !

Dank bij voorbaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sluit alle programma's van Windows Live Essentials (Messenger, Mail, Photo Gallery, enz...) af en ga via start (Windowsknop links onderaan) naar configuratiescherm --> programma's --> programma's en onderdelen --> een programma verwijderen.

Zoek in deze lijst (alfabetisch) de Windows Live Essentials, klik er met rechts op en kies dan voor Alle Windows-live programma's repareren.

Na deze actie start je je pc opnieuw op en check je of dit je probleem heeft opgelost.

post-20447-1417704683,9058_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste dank voor de mogelijke oplossing, maar ik heb geen resultaat; trouwens ik kon in Incredimail ook niet de tekst van de berichten printen, heb dan Incredimail verwijderd in de hoop dat WLM zou lukken, helaas niet dus. Denk dat het probleem met de PC te maken heeft, gezien ik geen probleem heb met de printer zelf, want via de laptop lukt het wel.

Hopen maar !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat weten we dus al !

Ruim je pc eens op met Ccleaner :

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Hallo antonio del porto,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.