Ga naar inhoud

Scherm geen signaal + pc valt na 3 sec uit

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als ik mijn computer opstart reageert mijn scherm niet, komt er gwn geen signaal op en mijn computer valt na ongeveer 3 à 5 seconden uit.

De dag ervoor was ik een game aan het spelen, en plots crashte mij schemr en had ik vreemde kleuren en lijnen in mijn scherm.

Ik heb al een ander scherm geprobeerd maar dit haalt niets uit, ik denk dat het aan de grafische kaart ligt, Ati radeon 9600.

Heeft iemand dit probleem al gehad?

mvg Niels

Geplaatst:

mijn computer kan ik niet opstarten, soms valt hij na 30 à 35 seconden uit of soms na 3 à 5 seconden.

Mijn grafische kaart steekt er nog goed in, alles nog juist op moederbord, geen nieuwe drivers ofzo geinstalleerd.

Ik heb samengestelde pc:

Asus k8v se deluxe

AMD Athlon 3200+

Ati radeon 9600 256 mb

1 gig geheuge

Geplaatst:

dat is waar maar moest graka ni werken zou pc toch nog opstarten maar hij valt gwn uit..

Geplaatst:

Als de fan niet werkt van de cpu en misschien ook deze van de graka kan het zijn dat sommige temperaturen te snel oplopen en zo een thermise beveiliging activeren.

Pc goed uitkuisen en koelers nazien, wat Killer Queen al zei.

Geplaatst:

2x 512 MB dunno juist welk merk, ik heb alles eens goed uitgekuist en temperatuur is nu terug normaal, dank je voor de uileg allemaal

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.