Ga naar inhoud

Geen draadloos internet

siltje69

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben vorige week verhuisd en heb een laptop, bij me vorige adres had ik kpn en een router voor me draadloos internet.

Op me nieuwe adres kan ik wel internet verbinding maken met snoer of kabel vn gewone pc, maar niet draadloos, heb hier ziggo aansluiting.. heb ook geen netwerksleutel of zoiets, wat kan ikdoen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag siltje69.

Welkom op het forum.

Ik heb voor je vraag een aparte discussie aangemaakt zodat het een beetje overzichtelijk blijft.

Als je de laptop aansluit met een kabeltje, kan je wel op internet zeg je.

Kan je het merk, model en modelnummer van het toestel geven waarop je kabeltje van de laptop dan aansluit?

Heb je dit toestel zelf gekocht of werd het door ziggo geleverd en geplaatst?

Heb je hiervoor al contact genomen met ziggo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Kweezie Wabbit,

ik woon bij me vriend, maar die is voor een half jaar naar het buitenland.

Zijn computer doet het niet meer en er lag een kabel van zijn pc, die komt vanaf de grond,

weet niet vanwaar vandaan, meterkast?? en daar zat zo speciale aansluiting aan, met zo kliksysteem

en die heb ik in mijn laptop gestopt en nu heb ik internet.

Maar geen draadloos en heb helemaal geen gegevens of sleutel, want dat zie ik ook wel eens in het systeem

staan, dat er een netwerksleutel word gevraagd.

Is het nu wel mogelijk om draadloos te internetten?/

Groetjes Silvia

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 maanden later...

Hallo siltje69,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.